Siro te Uitgeest

Ruben

VWC lid
Siro Uitgeest is een Alles onder een dak winkel. Voor de mannen een Enorm, voor de vrouwen een Marskramer en een Toys2play voor de kinderen. De winkel is gestart in 1936 en dankt zijn naam aan de oprichter Simon Roozendaal. Ondertussen staat de derde generatie al weer voor u klaar om te helpen bij al uw aankopen. De bereikbaarheid van de winkel is perfect, er is een groot parkeerterrein voor de deur waar 80 auto's kunnen parkeren.

Siro Uitgeest verkoopt al 15 jaar vuurwerk. Via een aparte ingang (magazijn) komt u bij de verkoopruimte van vuurwerk met een zes meter lange toonbank waar u uw bestelde vuurwerk uit de voorverkoop kunt afhalen of gedurende de verkoopdagen kunt kopen. Dankzij ons zeer ervaren verkoopteam, dat u ook kan voorzien van advies en uitleg, hoeft u niet lang in de rij te staan voor uw vuurwerkaankopen.

Klik hier voor de bestellijst.

foto_pand.jpg

Middelweg 110
1911 EK Uitgeest
Telefoon: 0251- 312414
Email: [email protected]

Openingstijden tijdens de Vuurwerk Verkoop
Vrijdag 28 december: 8.30-12.30 13.30-18.00
Zaterdag 29 december: 9.00-17.00
Maandag 31 december: 9.00-17.00

Nieuwsbrief Siro

Geachte klant ,

Ook dit jaar hebben wij weer een mooie collectie vuurwerk voor u samen gesteld.

Hierbij willen wij u graag uitnodigen om op onze website www.sirovuurwerk.nl.

een keuze te maken uit onze collectie om ook dit jaar weer een geslaagd oud en

nieuw te vieren.

Van het KNALVUURWERK hebben we ook weer veel ingeslagen. Van de enkele Donderslag tot aan de Shanghai Rol. De grootst mogelijke Chinese Rol met een diameter van 53 centimeter met de meeste knallen die in Nederland verkocht mag worden.

En Natuurlijk hebben we dit jaar weer heel veel SIERVUURWERK ..

.

Zoals de Air Attack waar maar liefst 324 fluitende kometen uitkomen of de Volcano dit zijn 3 Italiaanse kwaliteits uitbarstingen van zilver en goud .

Dit jaar hebben we nog nooit zo veel CAKES in huis gehaald als anders.We hebben cakes van 200 gram zoals de Navy Seals met 13 rode kometen uitmonden in groene crackling sterren voor de prijs van 3,90

Of de hele zware cakes die wel tot 500 gram kruit bevatten zoals de nieuwe Daytona de mega kometenbatterij met maar liefst 1000 g gierende kometen.

Allemaal uit de DYNASTY Collectie verkrijgbaar in diverse prijzen .

Kijk eens op de site voor demovideo’s

En dan hebben we natuurlijk nog de COMPLETE PAKKETTEN

Het goedkoopste pakketje heb je al vanaf 13.25 het familiepakket 2 met div. fonteinen en Romeinse kaarsen en de duurste de echte GOLD BOX het top pakket met een gouden randje 5 goed gevulde zware cakes 4 zware pijlen en 5 kwaliteitsfonteinen voor slechts 125,00

Dus hebben we voor elke portemonnee een mooi pakket .

En voor de jeugd hebben ook nog AKTIE artikelen met niet weg te denken de

SHI SING crackers(de hardste knaller van het land) de prijs voor 200 rotjes voor een belachelijk rotprijsje van maar 1,90 ,uiteraard Lilliput pijltjes en voor de echte knal de SHOCK met een extra harde burstknal .

Kortom genoeg informatie om even op de site te kijken en te bestellen maar je moet wel 16 jaar of ouder wezen om vuurwerk te mogen kopen.

Openingstijden : 29 dec. 9.00 tot 12.30 13.30 tot 18.00

30 dec. 9.00 tot 12.30 13.30 tot 18.00

31 dec. 9.00 tot 17.00

.

Wel een goede winkel hoor, met vriendelijk personeel en leuk vuurwerk.
Ben er afgelopen jaar ook geweest, maar het was er toen erg rustig vergeleken met de andere winkels in de buurt (was rond half 12)..
Ik ben wel tevreden over deze winkel :)

De afgelopen twee jaar wel dus ik denk dat ze die folder aanhouden. Het is trouwens niet de collectie, dat is de Dyansty collectie van Wolff. :wink:

De Prijzen staan er nog niet op.
genoeg reden om die mensen van siro even te mailen/pesten:p

kreeg binnen 10 min al bericht:

Goede Middag

Ik hoop van morgen we zijn er nog druk mee bezig, er komen ook nog meer artikelen op de lijst en een korting. de site is nog lang niet af.

Groeten
Het Vuurwerk Team

De site is weer offline !
Het assortiment is te zien vanaf 11 november. Morgen dus, hopelijk met de prijzen er bij

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je zowel in de winkel als op de wedshop 15% korting krijg, maar zeker weet ik het niet.
MC_MH je kan ook even een mailtje sturen met deze vraag. [email protected]

15% korting geld ook in de winkel. Ik heb 2 jaar geleden hier een bestelling geplaatst (was niet veel overigens) maar bestelde in de winkel zelf en daar werd gelijk de korting berekend over het totaalbedrag. Mensen zelf wisten niet veel van vuurwerk af daar maar toch hebben ze een leuk assortiment Wolff Vuurwerk.

Back
Bovenaan