Sirius & The Blizz

Nee. Maar goed, na vorig jaar 2x 500 gram gekocht te hebben naar ik dacht en slechts de helft aan kruit kreeg ben ik wat bevooroordeeld.
Ik kocht deze afgelopen jaar zelf ook met het idee twee 500 grammers te ontvangen, vandaar mijn vraag hier. Wil weten hoe anderen ertegen aan kijken.

Magnum heeft nooit op mij gereageerd. Heb ze meermaals gebeld en gemaild. Elke keer smoesjes. Wel slecht hoor. Wel lekker geld vangen maar niet eens het fatsoen hebben om te reageren.

Bij Broekhoff waren ze uit het assortiment gehaald en de Magnum varianten werden geen 500- grammers met een strookje piepschuim tussen de schoten.
Voor deze jaarwisseling om die reden (netto kruitgewicht niet correct) niet genomen.

Magnum heeft zelf ook zo geadverteerd op de site. En zei zijn volgensmij de leverancier toch.
Ja klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar je geeft zelf ook al aan dat Magnum niet reageert na meerdere contactpogingen.
Dan kun je beter je winkelier bevragen. Die heeft jou immers iets verkocht met andere specs dan de specs waarmee het product werd aangeboden.

Had gekund. Ik vind dat Magnum netjes met een reactie had kunnen komen aangezien zij degene zijn die het product hebben aangeleverd. Blijkbaar is dat te veel moeite en heeft Magnum er geen zin in aangezien ze bewust de helft minder kruit in de producten hebben geplaatst met dezelfde prijs.

Back
Bovenaan