Sirens

Mijn oog valt nu pas op deze 2 potjes. Gunstige prijs! Maar wat kan ik nu verwachten? Het china filmpje of de de demo film? Ik snap dat hij bedacht is zoals op de china film, maar het feit dat deze pas wordt geplaatst na de demo film brengt me in verwarring.

De China film is gefilmd na de demo in Nederland. Die fluit met crackling prut zoals in de sample op de demo is zeker niet de bedoeling..

De China film is gefilmd na de demo in Nederland. Die fluit met crackling prut zoals in de sample op de demo is zeker niet de bedoeling..

Kan iemand bevestigen dat straks de versie van Jeroen in de winkels ligt? Dit is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Die van de winkeldemo's vind ik namelijk niet echt wat.

Hierbij dan ook mijn film van deze cake, gefilmd bij de demo van Rowy drie dagen terug.

Hij komt hier toch wel heel goed uit de verf. Een stuk beter dan dat ik hem eerder zag bij de demo in Enschede. De sample was dan duidelijk niet 100% in orde. Ik vind dat het tempo nog steeds niet perfect is, maar hij fluit en knalt wel een stuk beter. De fluiters gaan niet zo heel erg hard, maar wel mooi in drie trappen. Helaas volgen ze elkaar iets te snel op. Maar voor het geld vind ik dit echt een dikke voldoende!

Ik had hem in een projectje verwerkt en het was zeker leuk. Ik had er wel 1 waarvan de hoofdlont wel weggebrand was maar de cake niet afging.

Back
Bovenaan