Sirens Salvo

Vond dit toch wel een van de tegenvallers gisteren. Misschien had het wat met mijn verwachtingen te maken, maar ik vind de fluit niet slecht, maar niet geweldig en ja dan de salutes.... daar is al genoeg over gezegd... ik laat hem staan.

Wordt de uiteindelijke marktversie nou zoals op de demo of als op het filmpje uit Ghina?

Die film is gemaakt na de demo dus het moet zo worden als op de Chinafilm. Je kent het fenomeen opgefokte samples wel op demo's? Daar kan je dus 2 kanten mee op.

Hahaha, da's weer 'ns wat anders. Moet zeggen dat de échte AT versie beter in een finale te verwerken valt ook, komt dus goed uit.

Ik heb deze op mijn lijstje gezet. Ik ga (proberen) de salvo's wat te vertragen. Kwestie van iets langzamer visco ertussen zetten. Ik geloof dat ie dan een stuk beter uit de verf komt.

De fluit is perfect, enkel de duur van de pauzes tussen de salvo´s niet. Al was het rustmoment langer geweest, dan had ik hem wel gebruikt tijdens mijn showtje. Nu worden de salvo´s te snel achter elkaar geschoten dus merk je niks van de langdurige fluit.

Back
Bovenaan