Siqnature Show

Ik ben wel benieuwd waar de wijsheid vandaan komt dat Riakeo samen is met Funke want dit is niet zo.

Verkeerde interpretatie;

Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit.

Hiermee geeft gizmo75 aan dat Riakeo, Funke en Magnum merken zijn die populair aan het worden zijn. Hij heeft het dus niet over een samenwerking o.i.d. tussen Riakeo en Funke ;)

Verkeerde interpretatie;

Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit.

Hiermee geeft gizmo75 aan dat Riakeo, Funke en Magnum merken zijn die populair aan het worden zijn. Hij heeft het dus niet over een samenwerking o.i.d. tussen Riakeo en Funke ;)

Mijn excuses dit heb ik niet goed gelezen! Ik werd ook beïnvloed door het feit dat er idd uitspraken waren in de wandelgangen over deze samenwerking.

Sorry Gizmo!:p

Ik vind dit zeker een mooie bak hoor. Veel diversiteit aan kleuren, effecten en schietrichtingen. Ook de tempo lijkt goed op film. Heb vorig jaar de Pyro Rockstar uit deze lijn gehad en die is ook goed bevallen. Af en toe kakte de Pyro Rockstar wat in waardoor de spanning naar de finale wat miste. Denk dat ik even wat straatfilms ga afwachten en de Siqnature box mogelijk voor volgend jaar op mijn wishlist ga zetten.

Ik vind dit zeker een mooie bak hoor. Veel diversiteit aan kleuren, effecten en schietrichtingen. Ook de tempo lijkt goed op film. Heb vorig jaar de Pyro Rockstar uit deze lijn gehad en die is ook goed bevallen. Af en toe kakte de Pyro Rockstar wat in waardoor de spanning naar de finale wat miste. Denk dat ik even wat straatfilms ga afwachten en de Siqnature box mogelijk voor volgend jaar op mijn wishlist ga zetten.
Erg mooi idd! Ga dit jaar de eventuele demo's en anders straatfilmpjes afwachten. Gezien de prijs niet echt een box om even te proberen. Dus probeer dit jaar nog wat oude boxen van Vuurwerktotaal die zich al bewezen hebben

Wat ik van deze box vind? Ik vind het een prachtige compound, de kleuren doen 't 'm en daarom zet ik deze op mijn wenslijst voor volgend jaar, dan kan ik ook eerst nog straatfilmpjes bekijken en misschien dat deze straks ergens in het voorjaar met een leuke korting wordt aangeboden.

ps. Ik neem aan dat 1741 gram per compound is? Misschien dit dan aanpassen in de startpost? Want sowieso kan dit niet voor de hele box gelden, daarvoor hoefde je dan geen dubbele compound voor te gebruiken. Daarnaast is het onmogelijk om met zo weinig kruit zoveel schoten met zo'n goede effecten te krijgen. Dus, het zal meer richting de 3500 gram zijn.

Wat betreft het kruitgewicht:

We zien inmiddels wel meer dubbele compounds die richting de 300 Euro gaan en als je een ruim budget hebt is het helemaal geen verkeerde box.

Overigens klopt het kruitgewicht in de startpost niet, dit moet 2797 gram zijn en wellicht is dat ook een beetje een verklaring voor de prijs.

Begon gelijk met het mooiste gedeelte, erg mooi die eerste cake.
Daarna was het jammer dat de pauzes tussen de cakes zo lang waren en hij mist in het vervolg toch wat pit (kooi).

Ik vond de kleuren mooi, maar voor de rest vond ik het slappe hap. Vooral als hij wordt gestoken tussen al het gekooide geweld.

Ik heb hem zelf gelukkig niet hoeven betalen, want dan had ik spijt gehad.

Sorry voor de volgorde van de cakes, want volgens mij begint hij met compound 2 en einde compound 1.

De rood, wit, blauwe waaier aan het begin is leuk. Maar verder vond ik dit maar slappe hap. Prijs ligt veel te hoog.

Jeetje, voor die prijs verwacht je toch wel wat meer kwaliteit. Het is echt heel erge slappe hap, dat komt ook nog eens uit de XQlusif serie, hier moet je niet meer dan 150,- voor betalen, maar dan nog zou ik liever voor dat geld iets anders kopen, bijvoorbeeld de Nighshade en Mjollner, met korting ongeveer 160,- euro.

Jeetje, voor die prijs verwacht je toch wel wat meer kwaliteit. Het is echt heel erge slappe hap, dat komt ook nog eens uit de XQlusif serie, hier moet je niet meer dan 150,- voor betalen, maar dan nog zou ik liever voor dat geld iets anders kopen, bijvoorbeeld de Nighshade en Mjollner, met korting ongeveer 160,- euro.
Nightshade is afgekeurd.. helaas.

Ik heb ook deze Siqnature show in bestelling en de verwachtingen zijn idd niet hoog. Dus we gaan het zien.

Uurtje geleden deze afgestoken ivm de wind alvast, waar deze niet veel last van leek te hebben. Eerlijk waar, deze overtrof fors mijn verwachtingen! Goede burst, prima effecten, echt, maar ook echt brede waaiers, prima kleuren. Gewoon een hele dikke bak, en ook nog eens kooiloos! Misschien dat een jaartje drogen helpt, zoals in mijn geval. Maar ik herkende niks van bovenstaande reacties zoals deze hier in de straat stond.

Uurtje geleden deze afgestoken ivm de wind alvast, waar deze niet veel last van leek te hebben. Eerlijk waar, deze overtrof fors mijn verwachtingen! Goede burst, prima effecten, echt, maar ook echt brede waaiers, prima kleuren. Gewoon een hele dikke bak, en ook nog eens kooiloos! Misschien dat een jaartje drogen helpt, zoals in mijn geval. Maar ik herkende niks van bovenstaande reacties zoals deze hier in de straat stond.
Hier exact dezelfde ervaring, een jaartje drogen lijkt hem dan goed te hebben gedaan, want zoals te zien hierboven was het een dikke prima bak.

Deze box overtrof onze verwachtingen eigenlijk wel. Schoot ontzettend breed, maar mooie effecten, harde burst en een prima tempo. Echt een prima box!

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling:

Dit ziet er ondanks de wind een stuk beter uit dan de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb. Zo is het een fraaie box waarbij de intense kleuren echt opvallen. Sommige pauzes zouden wel iets korter mogen.

Back
Bovenaan