Sinister 2.0

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1720
Artikelnaam: Sinister 2.0
Bruto Gewicht: 1215 gram
Netto Kruitgewicht: 229 Gram
Aantal Schoten: 21 schoten
Effectomschrijving: Be part of the action. Monsterlijke bak met kingsize blink effecten.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: €29,95
Voorverkoopprijs: €23,75

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1720_geisha_sinister_2_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Héb je eindelijk een paar opvallende effecten te pakken, maak je d'r maar een halve cake mee :frusty: Scheelt wel dat 'ie voor mij binnen 't magere budget past :D maar ik had hiervan wel langer meer variaties in een mooi gecomponeerde cakebox mee willen zien.

Mooie bak hoor! Had inderdaad ook liever wat meer van die opvallende kleurencombinaties gezien maar alsnog een erg mooie cake.

Leuke cake inderdaad. Zoals Richard en emiel zeggen,had graag wat meer exotische kleurtjes willen zien. Die crackling palmtrees weg ermee! kingsize blink is kingsize blink in mijn ogen. :)

Dit wordt de vervanger voor de 'Stars over Paris' van Wolff, die gaat er namelijk uit.
Zelfde cake, andere effecten. Nu nog hopen op een leuke prijs.

Dit was vanavond best een aardige cake hoor. Voor ons freaks misschien niet zo aantrekkelijk, maar het is een leuke gemengde cake die het prima zal doen bij gezinnen. Hij deed mij denken aan Stars over Paris, qua opbouw en schietrichting.

Helaas verkeerd om aangestoken, waardoor ie begint met de finale.

Ik vond het een leuk ding. Publiek vond hem ook erg mooi. Ik heb hem in de vooravond geschoten en daar was hij prima voor.

Back
Bovenaan