singelshot vs knalcake

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuur12

VWC lid
stelling

knalt een singelshot harder dan een knalcake
voorbeeld binkie of asian thunder vs silversalute of dutch thunder

wat mij opvalt op het forum is dat sommige singelshot projecten maken
dan denk ik waarom koop je geen knalcake niet voor het geld

dus denk ik dat de binkie of asian thunder harder knalt dan de knalcake van wolff

de vraag is nu wat kanlt harder een binkie project van 36 shots of de silver salute ook van 36 shots

Laatst bewerkt:
Denk dat velen het ook leuk vinden om te doen! En daarnaast kun je eignelijk een beetje je eigen schietrichting bepalen, snelheid, hoeveelheid, per hoeveelshots tegelijk de lucht in.

Je kunt op die manier je eigen draai geven aan jouw ideale knalcake denk ik .

Persoonlijk hou ik meer van singleshots,
knalcakes zullen even goed zijn als single shots denk ik zo :P

knal cake knal harder, maar ik denk dat mensen mede kiezen voor een projectje single shots omdat dit goedkoper is.

zo kost een dutch thunder 7,65(advies prijs 8,50) bij ons
en een pakje asian thunders 1,75 per 6, 3 x 1,75 = 5,25 en heb je 2 knallen meer!

Single shots is leuk want je kan er leuke dingen mee doen.
Zoals een doorlont project mee maken.
Maar ook om los af te steken vind ik erg leuk om ze af te steken.

Knalcakes zijn ook leuk, want je kan er leuke dingen mee doen.
Maar daar mogen het helaas niet over hebben.
Maar gelukkig is de Hoogmoed een goede vervanger daarvoor.
Ook om overdag en ook s'avonds af te steken zijn knalcakes erg geschikt.

Dit jaar had voor 10:00 uur, 2 Silver salutes aan elkaar doorgelont.
De 2de Silver salute knalde lekker in 1x weg.
Dit heb ik ook voor 24:00 uur gedaan met de No Mercy.
Maar helaas had ik de oude versie met sier effecten.

Ik werk zelf altijd met Singel shots, zoals hier ook al eerder is genoemd zijn de mogelijkheden veel grote. Ik heb al diverse projecten gemaakt van singel shots zelf een project met 300 Asian Thunders dat gaat toch wel hard hoor!

Nu voor volgend jaar komt er een Z-shape waaier en een W-shape blok gecompineerd met 3x een nitraatcake!

Ik werk zelf altijd met Singel shots, zoals hier ook al eerder is genoemd zijn de mogelijkheden veel grote. Ik heb al diverse projecten gemaakt van singel shots zelf een project met 300 Asian Thunders dat gaat toch wel hard hoor!

Nu voor volgend jaar komt er een Z-shape waaier en een W-shape blok gecompineerd met 3x een nitraatcake!

Ziet er mooi uit :rolleyes:
Heb je van die single shots een component gemaakt? En zou je deze op kunnen sturen naar mij.

knal cake knal harder, maar ik denk dat mensen mede kiezen voor een projectje single shots omdat dit goedkoper is.

zo kost een dutch thunder 7,65(advies prijs 8,50) bij ons
en een pakje asian thunders 1,75 per 6, 3 x 1,75 = 5,25 en heb je 2 knallen meer!

je vergeet de lont mee te tellen,
Als je quickfuse gaat gebruiken word het alweer wat duurder.
Plus de tijd etc.
Maar het is wel leuker om te doen denk ik dan een knalcake aansteken.
greetzz

Sakkerju, als je dat gaat maken zou echt vet zijn. Zelf vind ik het maken van een project met single shots ook leuker.

Een voorbeeldje: Deze hebben wij dit jaar gemaakt.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan