Silver Willow

Dat zou dan toch wel jammer zijnn idd! vind hem juist zo mooi om zijn z-shape.
ben benieuwd komend oud en nieuw per 2!

Z-shape is veel mooier maar fanshape zou het nog geen afknapper voor me maken...te mooi zuiver zilver grote effecten. Maar toch zeker liever z-shape ja.

Nou ik was helemaal weg van deze cake en vanavond sprongen de tranen me in de ogen van "de nieuwe" versie... en helaas niet van blijdschap. Maargoed, hopen dat iemand het heeft gefilmd zodat je zelf kunt kijken, want smaken verschillen nu eenmaal!

De Titanium Salute komt een beetje in de buurt... Heeft in ieder geval heerlijk tempo, redelijk burst en ook soort willow/palm achtig effect, al was dat niet de bedoeling van de cake. Deze is helaas nergens meer te verkrijgen, dus nee, ik weet geen echte vervanger. Hopelijk krijg ik nog 2 keer de oude versie en dan kan ook deze cake van het lijstje af... Heeft Royal soms teveel tijd besteed aan de Fu lijn en te weinig aan de andere 2 lijnen? Fire Flower weg, Silver Willow minder (in mijn ogen) en de Fire Emblem aardig vernaggelt...

Laatst bewerkt:
fan shape houd in dat in dat een blok in waaier vorm schiet.
Hierbij bedoelen ze fan shape, dat hij meerdere salvo's schiet in W positie, dus als voorbeeld 10x10 schots tergelijk.

Volgens onze informatie is er geen "nieuwe" versie. Alle silver willow die in omloop is is van 2011 (of 2010 zou ook kunnen)

Nou ik was helemaal weg van deze cake en vanavond sprongen de tranen me in de ogen van "de nieuwe" versie... en helaas niet van blijdschap. Maargoed, hopen dat iemand het heeft gefilmd zodat je zelf kunt kijken, want smaken verschillen nu eenmaal!

Bij mij was het ook gewoon een z-shape en ik vond hem heel mooi :D
Zeker een aanrader voor volgend jaar.

wat een teleurstelling gisteravond, mijn silver willow was w shape!!! en daar had ik hem niet voor gekocht!!

Mijne ook had er 2 te gelijk, doodzonde was wel mooi maar niet waarvoor ik het kocht.

Kijken of die Jeroen met een verklaring komt.

Fanshape...wat een afknapper. Aangeschaft voor de snelle z-shape, en dan krijg je deze saaie boel voor de kiezen. Hele publiek had zoiets van; saaaaaaaaai. Terugveranderen!

ik had nog een uit 2011 en dat was ook al W. maakte hem voor mij niet minder boeiend, als was Z wel leuker geweest!

Back
Bovenaan