Silver Willow

Wat RF betreft had ik dit jaar een aantal potten van de Royal Garden collectie en 1 van de Red Factory. Ze waren allemaal allemaal top, maar voor de Silver Willow moet ik dit jaar in de herhaling. Bij de eerste serie schoten klapte er 1 in de tube. Daarna volgden er nog twee op de grond. De rest van de pot herstelde zich goed en ging keurig omhoog. Kan natuurlijk gebeuren, iedereen stond er voldoende vanaf en het blijft vuurwerk. Ik kon alleen even niet meer rustig naar deze pot kijken. Toen hij afgelopen was, zag ik dat de hoek waar de lont naar binnen ging ook weg was.

Deze bak mag er ook wezen zeg, zeker na de filmpjes van hierboven! Ik had hier in eerste instantie overheen gekeken...maar wat een schoonheid. Dat pure 'wit' verlicht de omgeving zo mooi! Hier ga ik ook nog even over nadenken, wellicht dat deze er nog bij kan :wink:.

Ik zou zeker deze erbij nemen dabombe, je zult verstelt staan van de effect breedte.:wink:
Hij is snel leeg, maar het helemaal waard.

Wat me opvalt bij deze cake is dat de effecten zo lang blijven hangen! Het tempo is ook erg lekker. Als deze dan nog een goede burst bevatten zoals jullie zeggen, dan ben ik blij dat ik deze ga bestellen!

Het lijkt net een profblok zo.

Deze heeft zeker een goede burst. Heb er vorig jaar 2 gehad, en het heeft inderdaad veel weg van een profblok.

Deze is inderdaad groots in effecten.
Heb er zelf ook 2 besteld en gaan elkaar opvolgen, deze cake is een geweldige publiekstrekker!
Zeker weten, de boeketten zijn monsterlijk groot.

Ik zie dat er aan de achterkant van de pot nog een lont zit... als de pot is afgelopen brand dit stukje lont door waardoor ik hem aan nog een pot kan doorlonten?

mvg

het liefst nog antwoord voor 31 december 23:00

Laatst bewerkt:
Heerlijke cake, lekker tempo!!! Las een aantal keer dat mensen het tempo te snel vonden! Nou ik vind het erg lekker. Mooie uitgevoerde zilveren waves!

Back
Bovenaan