Silly Walks

Artikelnummer: NL328
Artikelnaam: Silly walks
Netto Kruitgewicht: 500 gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: red glitter, green glitter, golden glitter, silver glitter, crackling
Tijdsduur: +- 45sec
Richtprijs: €45,- per stuk, 4 stuks voor 160,-
Verpakkingseenheid: 4/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

is hier een filmpje van? van de andere 100shots van herlat heb ik al filmpjes alleen van deze nog niet.
alvast bedankt

Ben zelf heel benieuwd naar deze cake, effecten klinken er goed.
Nergens is een filmpje te vinden, raar want de andere 100sh blokjes van Zena NL zijn erg goed. :)

Dankje Richardes, we kunnen er denk ik wel vanuit gaat dat dat hem is.
Vind het zelf een prachtige blokje, voor die prijs wil ik hem graag in die straat hebben. :)

...het is niet bevestigd maar 't lijkt 'm te zijn:

Ik had de Silly Walks vorig jaar en hij lijkt er inderdaad als 2 druppels water op.
Dit jaar neem ik hem weer. Die 100 schots blokken van Zena (Silly Walks, Multi Coco, Share The Flare & Catch22) zijn mij allen goed bevallen maar de Silly Walks & Share the Flare vond ik de allerbesten uit de serie.

Deze cake vuurt 1 voor 1 in een lekker tempo met nog verrassend felle burstknallen en vooral leuke blink/strobe effecten. Door het tempo is de lucht ook constant goed gevuld.
Zo op het filmpje vind ik hem niet heel overtuigend, maar het is bekend dat filmpjes een beetje een vertekend beeld geven. Ik stond er met mijn bakkes onder te genieten en ook de andere toeschouwers vonden dit één van de betere cakes.

Lijkt mij een goede cake, met name door het hoge tempo heb je toch een goed gevulde lucht. Gezien het aantal schoten en de tijdsduur zeker een aanrader voor dat geld.

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

meh, niet erg volle boeketten, niet erg goede blinkers. Maar het tempo maakt het dan wel weer tot een rambaktoppertje :D

Kan je ook niet verwachten denk ik Richardus, als er maar 5 gram per schot gebruikt wordt. Wat jij al zegt een echt rambaktoppertje. Door het hoge tempo toch een aardig mooi gevulde lucht.
Je krijgt wel veel vuurwerk voor je geld. Voor de gemiddelde consument is dit zeker een aanrader, hij zal niet tegenvallen. Voor freaks, tja, dat is maar net waar je van houdt.

Back
Bovenaan