Silent Show [Ass.]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5004
Artikelnaam: Silent Show
Bruto Gewicht: 11000 gram
Netto Kruitgewicht: 1761 gram
Aantal Schoten: 4x 36 schoten
Effectomschrijving: Dit vuurwerk is speciaal ontworpen om te gebruiken in gebieden waar harde geluiden niet zijn toegestaan. Het vuurwerk is geluidsarm. maar desalniettemin zijn de effecten prachtig.
Tijdsduur: 10-25 sec
Stijghoogte: 30-35 meter
Kartoneenheid: 4/1
Richtprijs: ...

Afgelopen weekend de eerste 2 cakes uit dit assortiment gezien en ik was toch wel positief verrast. Zeker die eerste cake met de groene en blauwe flying fish was erg gaaf.

De 1e en met name laatste cakes vind ik pure beauties. De blink waterfalls in diverse kleuren zijn ook mooi en ook dikke spinners in de 3e dussehhhh... :D

Wat is de richtprijs?

Zo, die eerste en laatste cake zijn erg mooi! De derde is ook wel leuk, van de tweede ben ik wat minder onder de indruk. Die gekleurde fish zijn inderdaad erg gaaf!

In deze show zaten 2 cakes uit dit assortiment. Let wel de rook bleef heel erg hangen waardoor het misschien niet heel lekker uit de verf komt.

Op 2:42 en 7:18.

Wat een prachtbak! Vooral de spinningtail naar het horsetail/waterfall effect is echt schitterend. De eerste cake is ook echt schitterend. Worden deze cakes nou los verkocht? Of alleen zo in een assortiment? Als ik het eerste plaatje zie dan heb ik het idee dat het een soort samengestelde combi deal is, zoals cafferata wel meer doet.

Hoewel ik cake 1 en 4 erg mooi vind, zou ik deze box nooit kopen.
Ieder zijn ding maar doe mij maar een burst, zo hard mogelijk :D

Zeer mooie pakket zo te zien, maar echt zonde dat dit niet per stuk te koop is. Cake 4 lijkt me echt briljant om eens in de straat te hebben, en ook cake 1 en 2 lijken mij zeer fijn om eens te hebben!

Iemand hier die deze afgelopen jaar heeft gehad en is vergeten een filmpje te delen? :D

Back
Bovenaan