Sierpakket Big Bag [ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2985
Artikelnaam: Sierpakket Big Bag
Bruto Gewicht: 3723 gram
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Box met een veelvoud aan grond- en siervuurwerk Romeinse kaars is vervangen door een fontein
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 44,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, voor de gewone consument is dit pakket te doen. Maar wij weten natuurlijk dat alles loskopen toch, wat geld bespaart. Wat zeker in deze tijd nodig is. Or is it?

564af9d311a7e_700x700.jpg

Iemand nog ervaringen met dit pakket ?

564af9d311a7e_700x700.jpg

Iemand nog ervaringen met dit pakket ?

Dit pakket is qua samenstelling identiek aan het pakket New York, die ik ieder jaar erbij wil hebben. Dit soort pakketten van Cafferata hebben nog een behoorlijke kruitinhoud (deze b.v. 670 gr), in tegenstelling tot de troep die de concurrentie tegenwoordig verkoopt. Als je op zoek bent naar een goed meter-achtig pakket, dan zijn die van Cafferata wat mij betreft de beste keuze.

Eens met wat Fompert zegt, ik neem ze ook ieder jaar mee (voor dat nostalgische meterpakket-gevoel) en ze stellen me nooit teleur. Doorgaans echt prima spul voor de prijs. Nou moet ik toegeven dat ik deze dan altijd wel stevig aan de dure kant vind, maargoed..

Nu nog een keer een echt oldskool label, maar daar zouden ze iets mee gaan doen dit jaar begreep ik?

Back
Bovenaan