Siercakes met harde burst!

Nuevitas

VWC lid
Ik zoek en ik zoek naar harde burst cakes(sier forum), maar zag geen thread. Kom ik erachter dat het bij het knal forum staat onder knalcakes/ harde burst. Ik kan naar mijn mening moeilijk zien welke cake nu een harde burst heeft of niet, wel knal natuurlijk.

Dus bij deze wil ik graag zien, sier cakes met harde burst. Een cake waarvan jij vindt, "die hoort hier thuis"!

Ik ben benieuwd :D

ik heb bij breda vuurwerk 3 x de paradise of beauty besteld. vooral omdat er werd gesteld dat deze een zeer harde burst heeft.
De hydra serie (belgie) staat er om bekend.
En verder zijn vaak de toppers die populair zijn vaak ook de cakes met de betere burst.

China red heeft vanaf dit jaar de Color full boom. Maar hoe hard deze burst is moet dit jaar blijken aangezien het een nieuwe cake is

De asian thunder cake had ook altijd wel een lekker harde burst maar die zijn in iedergeval bij mijn Gbv/Weco dealer niet meer te krijgen.

In ieder geval, zoals hierboven ook al gezegd: de Cruelty van Wolff. Keiharde bursts met de bijbehorende grote boeketten. De hardste legale 'sierburst' die ik heb meegemaakt is die in de Cruel Traction cakebox van Wolff, maar goed, dat is dus een cakebox en geen cake ;-). Succes met je zoektocht!

De gold old Event Cakes van Rubro!! Tijdens de Rubro Dealer Avond werd er een geschoten en die ramde alles eruit die avond. Bijv. reactie van MichelAngelo:

"Identiek of niet, het viel me nu weer (of pas) op hoe hard die burst van deze cake is. Enorm! Cake die wat trager loopt, maar met die harde klappen en goeie kleuren is daarom wel wat langer relaxed genieten." Kijk hier voor meer reacties: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11788-Event-Cake-No-3&p=723295&viewfull=1#post723295

Ook de Joyride van Wolff is een prachtige siercake met keiharde burst...

Ik ben benieuwd, heb hem dit jaar 2 keer in de collectie.

De afgelopen jaren was ik altijd te spreken over de burst van de Extreme Salute 2.0
Mooie cakes (6 verschillende soorten) met breed effect en harde burst.

Dit jaar de Big 19 ipv de Extreme Salute 2.0. Ook daar ben ik zeer benieuwd naar!

Kan je verzekeren de Big 19 is echte topper al jarenlang vaste prik bij mij en hij presteert altijd onverminderd goed grote boeketten en prachtige burst. Altijd veel plezier van... Prijstechnisch super!

De gold old Event Cakes van Rubro!! Tijdens de Rubro Dealer Avond werd er een geschoten en die ramde alles eruit die avond. Bijv. reactie van MichelAngelo:

Nou staan de Rubro demo avonden er ook wel bekend om dat de cakes die daar geschoten worden, zoiezo alles eruit rammen :cool:

Nou staan de Rubro demo avonden er ook wel bekend om dat de cakes die daar geschoten worden, zoiezo alles eruit rammen :cool:

Dan ben je misschien al een tijdje niet meer geweest want dat is allang niet meer. Ik heb dit jaar 5 Dealer Avonden bezocht en alle anderen knalden Rubro er qua volume uit...

Back
Bovenaan