Sick Nation

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 6408
Artikelnaam: Sick Nation
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting: ...
Max. tube diameter: ... mm
Stijghoogte: ... meter
Kartoneenheid: ... / …
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 22,99 / € 19,99
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

04092017170909TheSickNation_390_390.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Zena kwam vorig jaar al met de 1.2" Titanium Whistle Cloud. Echt een heel vet effect! Mooi dat VWT er nu ook mee komt. Ik houd deze in de gaten.

Ik zag bij de finale van Lesli vorige week het zelfde effect.

Vanaf 3:41

Filmpje van Pyro Movies

Echt een uniek effect, ken dit alleen maar van shells in vuurwerkshows. De Sick Nation heeft inderdaad wat weg van de Whistle Ti-Cloud, maar de Sick Nation heeft crackling mines en het tempo ligt wat lager. Vind het tempo wel mooi zo, lekker rustig genieten. Kijk er erg naar uit om deze live in actie te zien.

Prachtig ding, leuke prijs om erbij te hebben, wel echt voor een liefhebber denk ik.
Staat hier wel op het wensenlijstje vanwege het unieke effect.

En weer een prachtige cake van vuurwwerktotaal met weer een geweldig uniek effect.
Prijs is ook bij deze cake weer dikke prima. Ook maar op de lijst.

Mooi om te lezen dat iedereen zo enthousiast is om deze cake, het blijkt dus maar weer dat smaken verschillen, ik heb het filmpje enkele keren bekeken en ik wordt er echt niet warm van :(

Leuk effect!!
Ik zie alleen dat de fluiters soms ook naar beneden schieten. Schiet deze bijzondere cake wel voldoende hoog zodat deze niet op de grond komen?

Leuk om te combineren met de Stormchaser van Underground

Besteld! Super blij mee. Wat een mooi en uniek effect. Geen krachtpatser maar op zijn manier heel sierlijk. Ik ben benieuwd hoe deze straks in de straat presteert.

Vond deze ook wat tegenvallen. Door de wind vloog de crackling wolk al ver voor mij uit. De fluiters daarna vlogen helemaal ver weg. Had ze liever 10 meter boven mijn hoofd gezien! Maar dat kan ook door de omstandigheden komen waarin ik hem afstak.

Een matige cake uit deze serie als ik hem nog een keer wil schieten, moeten er wel meerder staan. Het zijn speciale effecten en daarom ook in een leuk projectje verwerkt.

Te zien vanaf 0:36sec

Deze komt niet heel sterk over zo op film inderdaad. Jammer, want had zeker een erg leuke cake kunnen worden voor deze goede prijs.

Zo jammer, het verschil tussen straatfilmpje en demofilmpje. Bij het demofilmpje zie je een fluitje of 5-8 uit het boeketje komen, maar in de straat blijken dit er 2-3 te zijn. Lijkt me op zich alsnog wel grappig om uit te proberen. Zie hem her en der voor een prima freakprijs staan.

Back
Bovenaan