Sick 6

Jammer dat ze nog niet bij Vuurwerktotaal Hoogkerk verkocht worden, had ze graag getest :sad: Hopen dat ze volgend jaar de Detonators d'r uit gooien en deze gaan leveren!

Hoop het voor je een maat kocht 3 pakjes in losse verkoop 2.50 ( hadden we zee in voorverkoop voor 1.50 maar gepakt. En heb hem van hem 2 pakjes gekocht en hem naar huis gebracht om er nog 4 te halen xD

Wat een super dingen!
Leuke mine Red + Green w/ Crackling en dan een Titanium boeket bij de knal en deze vind ik best groot!
Geen miskoop dus.

Jammer dat niemand beeld matriaal heeft gemaakt mss kan ik zo nog leuke beeld matriaal maken ondanks het licht is al vind ik het ff zonde om nu al te doen xD

Jippie, Vuurwerktotaal Hoogkerk (Giezen) had ze ook ter vervanging van Detonators.

Topdingen, beste prijs-effectverhouding dankzij de mine en ti-boeket en goed harde knal, een tikje felle knal.

Heb ze vergeleken met Hardix' Aftershock en Cafferata's Maddog Thunder. Winnaar was overduidelijk de Aftershock! Die knalde nét harder dan de Sick6 maar vooral een stukje doffer, minder schel! Die hebben beste knal maar Sick6 heeft het siergedeelte er nog bij...jouw keus!

De knal is iets minder dan een binkie heb ik ondervonden, dus het is echt prachtig spul! Beste single shot die ik tot nu toe heb gehad en dan nog eens voor die prijs!

Pas wel op, de bombettes knallen nog wel eens in de mortier! Heb dit vandaag paar keer meegemaakt en dat is geen pretje. De knal is dan wel echt hard, richting de fenix nitraat.

Ik heb altijd evuco of GVB singel shots gehad dus asian king of thunder. En nu deze samen met Asian vind het verschil nauwelijks vergelijk baar en vind het soort mine boeket hier onder wel erg netjes :) Als ik ze volgend jaar voor 1.50 kan krijgen in voorverkoop ipv 2.50 in losse dan koop ik gelijk 10 pakken.

Leuke single shots, de mine maakt dit product wel, vond de knal niet erg indrukwekkend.

Voor de kleine prijs zeker leuk om een aantal van aan te schaffen.

vond al met al een leuk verrassend en goede singelshot, deze komen volgend jaar zekers terug hier

Ik had dit jaar de Sick, China Red Thunder, Chooet Mega Shock, Black Burst, Asian Thunders en de Binkies. En ik kan er maar 1 ding over zeggen en dat is eigenlijk dat deze (de Sicks) gewoon het hardst van allemaal was. Een leuke mine met daarboven een knal die gewoon duidelijk harder was dan de Binkies!

Wat mij betreft is dit dus gewoon de nieuwe ''hardste single shots''! En dat voor de prijs van 2,50 per pakje.

Volgend jaar dus gewoon weer!

ja, dat bedoelde ik dus ook, ik had ze voor 1,99 per pakje, maar vond het een hele leuke en prima singelshot, qua knal zal de thunderking en whistling thunder queen van katan er gelijk op geweest zijn aan deze of misschien ietsjes harder, maar die waren voor 4 stuks thunderking 1,79 en voor 6 stuks whistling thunderqueen 5,95 , dus wel duurder

Leuke dingen, vooral in de avond zodat de mine goed tot zijn recht komt. Harder dan binkies vind ik ze zeker niet, maar wel een erg leuke singleshot:D

Vriend van me had ze dit jaar, maar vind dat er een leuk effect van af komt! Volgend jaar denk maar een aantal van door lonten!:rolleyes:

Toch wel een verrassing! De mine is uitstekend en de knal ook redelijk goed! Vette combi die het een klasse product maken!

pyro-freak

Back
Bovenaan