Shred IT [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03880
Artikelnaam: Shred It
Bruto Gewicht: 21.600 gram
Netto kruitgewicht: 3.776 gram
Aantal schoten: 288 schoten
Effectomschrijving: Shred de straat op een bult met deze dubbele compound. De 1e compound is een geweldenaar 1e klas. Harde chrysanthemum, felle blinkers en neoncolors vullen constant de lucht. De 2e compound doe er nog een schepje bovenop en schiet een scala aan professioneel ogende effecten met de meest heldere kleuren. En de dubbele finale is Shredwaardig, wat een ontknoping!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/2
Adviesprijs: € 350,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Screenshot_2.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wow ramt er lekker op los, echt heel vet mer al die kleuren. Heel prijzig blokje maar wellicht komen we deze nog ergens tegen voor een mooie actieprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gaaf blok, spinners, kleuren, blinkers. De video heeft wel flink veel rook ontwikkeling :rolleyes:

Mist hier nou een hele compound in het filmpje? Het is volgens mij zo goed als het zelfde filmpje als bij de Neon Outburst alleen is dat een 144 shots blok. Die staat voor €90 te koop, dat is toch wat anders dan €350.

Lesli heeft inmiddels de hele box geplaatst, er miste idd een hele compound op de eerdere video. Best een gave box eigenlijk met een dikke finale, geen 350 euro waard, maar wie weet ergens in de freak voor een goede prijs te vinden.

Lesli heeft inmiddels de hele box geplaatst, er miste idd een hele compound op de eerdere video. Best een gave box eigenlijk met een dikke finale, geen 350 euro waard, maar wie weet ergens in de freak voor een goede prijs te vinden.

In Gelderland momenteel voor € 240 te bestellen

Kwam de volledige film nog tegen. 2e deel is het 2e deel van de Shots of Anarchy (of de Shots of Confusion -> confusing indeed). Dan vind/vond ik de SoA persoonlijk de betere, en dan hebben we het nog niet over de prijs...

Ben achteraf blij dat ik deze niet heb besteld..heb 1e deel in DE besteld. Want compound 1 is volgens mij de Neon Outburst

Deze gewonnen met de prijsvraag, wat een verassing was dit ding zeg! Eerste deel was echt heerlijk rammen met mooie kleuren en heel veel crackling. 2e deel iets minder doffe burst maar de effectgrootte en kleuren zorgen ervoor dat dit totaal niet opviel. Finale deel 2 was echt gruwelijk haha. Best bizar dat deze kooiloze bak een betere indruk heeft achtergelaten dan de magnum PI…

Nogmaals bedankt voor deze prijs, VWC en Lesli!

Deze ook geschoten aangezien mij verteld werd dat ik deze moest proberen ivm wat er mogelijk is qua kooiloos en moet heel eerlijk bekennen dat dit echt een topbak was. Was bezig met filmen dacht ik maar kwam er halverwege 2e compound achter dat ie op fotomodus stond..filmen mislukt dus, helemaal ruk want hij was echt goed.

Echt een hele fijne afwisselende box. Echt mijn verrassing van de avond! Zou hem zeker weer nemen.

Uiteraard qua burst niet te vergelijken met een kooi product.

Laatst bewerkt:
Deze ziet er wel echt gaaf uit. Is me nog niet opgevallen afgelopen jaar. Ben benieuwd naar de straatfilm!

Hier de straatfilm, YouTube verpest de kwaliteit, als iemand tips heeft hoe dat beter kan ....

Ik zag deze op een filmpje 2 maanden geleden geschotne in Kalkar. Op papier lijkt deze op meerdere bakken, zoals een Shots of Anarchy. Die laatste is een kooiproduct. Die komt op film toch echt wel veel beter over. Die heeft echt een wauw effect met name deel 2. Deze vind ik maar heel matig.

Back
Bovenaan