Showtjes Valenia en omgeving 2022

Pff gisteren weer een show gezien in de haven van Vlc, maar deze was wel echt goed. Zeker de finale was dik. Ik heb inmiddels vele shows gezien sinds ik hier woon maar deze gaf toch wel weer echt een wauw effect. Was ter ere van het 40 jarige bestaan van MSC Cruises

Gisteren 3 shows gezien. De eerste was de macro mascleta van Ricasa in benicalab. Deze zou eigenlijk met Fallas 2022 zijn op 19 maart maar wegens het weer afgelast, maar wat een mascleta was dit zeg. Ik moest werken tot 20.30 dus had niet de beste plek maarja.

2e show was mini mascleta vertical een paar straten verderop die eigenlijk ook met Fallas 2022 zou zijn. Was een leuke show maarja we waren al te veel verwend geweest met die van ricasa.

3e show waren en paar cakes vanwege de gay pride die was op het stadhuis van Vlc

Laatst bewerkt:
Ja het is wel een voorrecht haha. Moet ook eerlijk bekennen dat ik nu ook niet eens meer alles mee pak, showtje meer of minder, ik kan er niet echt meer wakker van liggen. Klinkt verwend maar als ik wil kan ik week later weer iets zien, zeker zomers is er ontzettend veel in alle steden en dorpen in de omgeving.

Gisteravond Nit del alba in Elche geweest. Zou 23.15 beginnen maar om 22u kwamen we de stad al niet meer in. Toch een super spot waar we stonden. De shells waren goede 4 of 5 inch. De salutes die constant erdoor heen pompte waren ook lekker. En uiteraard nog wat gestookt. Beetje zelfde sfeer als Fallas.

Excuus voor slechte kwaliteit, denk dat de biertjes net te snel waren gegaan, waardoor ik pas laat in de gaten had dat de camera ff schoon gemaakt moest worden :biertje:

Back
Bovenaan