Showtjes Valencia en omgeving 2021

firewall

VWC lid
Nieuw jaar en hopelijk veel nieuwe kansen (of iig meer dan afgelopen jaar).

Eerste is alweer aanwezig. Normaal 20e januari mascleta correguda. Nu niet, vanaf morgen strengere lockdown maatregelen.

Goede nieuws is wel dat er straks op 2 locaties een showtje is om 14u in pobla de vallbona. Ben erg vroeg en ze zijn nog bezig met opbouwen. Later zal ik de video plaatsen.

img2021012.jpg
IMG-20210120-WA0002.jpg

https://youtu.be/lvnf2JTpeHU

Laatst bewerkt:
Mooi dat je dit topic weer aanmaakt en bedankt voor de moeite die je hierin steekt. Wat een genot moet dat zijn om daar te wonen, stiekem wel jaloers op. Hopelijk krijgen we hier veel beeldmateriaal te zien van je.

We gaan het zien, blijft lastig om die showtjes te vinden, vaak zie ik een melding op FB voorbij komen, maar soms ook een uur voor de show pas. Nu met corona helemaal. Dus hopelijk kunnen we hier in de toekomst als alles weer normaal is meerdere leuke show periodes uithalen dan alleen fallas. Er is echt zoveel meer moois te zien. Heb een half jaar het oude nirmaal mee gemaakt. Zomers elke dag vw, hoor je die dreunen in de verte en flitsen van achter de berg(jes). Of als ik savonds de stad uit rij over de ring zie ik eea in die buitenwijken. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de rust ruimte en het weer.

Nee heb het naar mn zin alleen hoop weer snel terug naar normaal.

Vorig jaar 1 dag voordat ik Fallas ging alles afgelast :( Toch nog het beste van gemaakt maar voor de eerste keer daar was het niet leuk. Graag kom ik ook buurten zodra kan met een hoop centen om te stoken! Kan niet wachten !

Vorig jaar 1 dag voordat ik Fallas ging alles afgelast :( Toch nog het beste van gemaakt maar voor de eerste keer daar was het niet leuk. Graag kom ik ook buurten zodra kan met een hoop centen om te stoken! Kan niet wachten !

Hier precies hetzelfde, ik zou de 11e geloof ik gaan en de 10e in de avond het nieuws gekregen dat alles was afgelast. Ik heb toen wijs besloten om thuis te blijven gelukkig, maar was wel m'n heentickets kwijt omdat ik de heenreis online al had ingecheckt.

Ik hoop dat we in 2022 weer Fallas kunnen vieren en ik heb ook wel goede hoop dat we ergens na de zomer nog wel iets van een paar showtjes in Valencia kunnen meepakken.

Fijn om te zien dat er daar weer wat shows geschoten worden. Mooie beelden weer, bedankt.

Back
Bovenaan