Showbox 1

Ik ben een van de 'gelukkigen' die de showbox heeft gekregen.. Gelukkigen tussen aanhalingstekens want toen ik de box openmaakte zag ik 4 cakes met geen van allen een reserve lont en nee, ook helaas niet verstopt achter een wikkel.. :(

Ik ben niet van het papier wegpeuteren om zelf te gaan klooien met lontjes oid dus ik ben wel redelijk teleurgesteld.

Heb er ook 1 het zijn potten van rubro elite brand 915A, B,C en D ,volgens mij is dat de immortal gold aleen dan zonder de extra lonten.

Heb er ook 2 opgepikt in Den bosch na mn orthentripje.
Als ik het zo allemaal eens bekijk hebben we gewoon met de immortal gold te maken.
Zal straks eens wat reservelonten zoeken.want die zie ik nog nergens...

Zo heb hem vanochtend ook opgehaald bij riezebos. Ziet er goed uit, zo op het eerste oog ook nog geen reservelont gezien. Gelukkig heb ik zelf lont dus dat moet wel goed komen. Als het echt zo is dat we met de immortal gold te maken hebben dan ben ik een blij man:D

Lijkt inderdaad de immortal gold heb er ook 2 alleen even kijken met die lonten haha goede deal dit. :D

het kan de immortal gold niet zijn.
Dat klopt toch niet met de productie omschrijving op de cakes.

Ik haal morgen me immortal gold op dan zal ik daar wat fotos van maken

Ook de uitwerking van het filmpje is niet de immortal god, omdat die met vijf schoten per cake eindigt. Wel is dit een dikke cakebox!!!

Ook de mijne was niet geleverd, dealer had er maar 1 gekregen. Blijkbaar heeft Vuurwerkmania hem te lang op de site laten staan, en zijn er daardoor veel meer verkocht dan dat er beschikbaar waren. Ook had Vuurwerkmania niet verwacht dat ze er zo veel zouden verkopen. (Zo'n box voor maar 50e en dan denken dat niemand het koopt, jaja)
Wat ik echt niet begrijp is dat, nu alles digitaal verloopt, je nog steeds meer kan verkopen dan dat je op voorraad heb. En dat daarna, de consument pas op de afhaaldag krijgt de horen dat er teveel verkocht zijn.

Een fatsoenlijke vervanger is ook lastig te vinden, aangezien de veel hogere prijs van vergelijkbare boxen. Morgen maar is kijken wat ik ipv deze box neem dan.

Hier gewoon uitgeleverd gekregen en ik ga er ondanks het ontbreken van de reservelont eens lekker van genieten:

DSC_0003.jpg

Iemand die ze toch al doorgeknoopt heeft en even een foto wil schieten? Hief ik niet heel die cakes uit elkaar te halen.

Lekker dan kom je bij de winkel aan, is de bestelling via de vuurwerkmania site niet door gegeven aan de winkel, en de bestelling niet uit geleverd aan de winkel...
Wat hebben hun de zaakjes toch weer mooi op orden.

En met 1 min na dat de mania site open was bestellen lijkt het me ook dat ik mooi optijd was met bestellen.

ik heb hier de box voor me. vraag me alleen af waar ik de volgorde kan zien. Staat die aangegeven volgens mij. Word dus gewoon doorlonten en dan maar zien welke volgorde je hebt??

Edit: zojuist 1 cake opengemaakt, geen reserve lont en het lont is ook niet zichtbaar.. Word dus lastig om door te lonten.. Misschien iemand al wel gelukt? zoja, hoe?

Lekker dan kom je bij de winkel aan, is de bestelling via de vuurwerkmania site niet door gegeven aan de winkel, en de bestelling niet uit geleverd aan de winkel...
Wat hebben hun de zaakjes toch weer mooi op orden.

En met 1 min na dat de mania site open was bestellen lijkt het me ook dat ik mooi optijd was met bestellen.

Ja klopt vertrouwde het ook al niet vage gedoe allemaal...uiteindelijk contact met hun kunnen krijgen dat ze toch geleverd zouden worden.

ik heb hier de box voor me. vraag me alleen af waar ik de volgorde kan zien. Staat die aangegeven volgens mij. Word dus gewoon doorlonten en dan maar zien welke volgorde je hebt??

Edit: zojuist 1 cake opengemaakt, geen reserve lont en het lont is ook niet zichtbaar.. Word dus lastig om door te lonten.. Misschien iemand al wel gelukt? zoja, hoe?

Effectomschrijvingen staan op de labels kan je het zo zien wat de volgorde is.

Deze gaat bij mij in 1 keer de lucht in.
Heb erover zitten denken om ze naast elkaar op een plank te bouwen en dan visco naar de lonten te laten lopen maar deze optie bevalt me beter.
Gewoon alle lonten naat elkaar toedraaien en er 1 aanbouwen is het makkelijkst .
En ach voor die 50 euro zal je niet gauw meer spektakel vinden.

Met wat knip en knutsel werk met snellont heb ik hem nu doorgelont. Heb de 1e cake uit het filmpje omgedraaid met de 2e omdat ik dat zelf een mooier effect vind. Enige nadeel nu is wel dat de volgende cake begint als de cake er voor nog niet helemaal klaar is, maar dat geeft ook wel weer een mooi tempo... Ik ga het zien:D

Heb net even zitten pielen met mn 2e boxje.
Maar er zijn opties als je hem stript...rose lont aan de rechterkant is het laatste salvo. heb daar een stukje visco aangezet van een paar cm naar het hoofdlont van de volgende cake.20141230_171701.jpg

Back
Bovenaan