Showbox 1

Ben dan toch wel benieuwd hoeveel er zijn ingekocht van deze box.
Heb er gelukkig gisteren 1 besteld en wat we like its.
Maar dan alsnog is dit natuurlijk erg zuur voor degenen die deze box wilden bemachtigen voor een leuke prijs.

En dan uiteindelijk erachter komen dat het 4 kleine potten zijn van 125 gram p/s :p

Meen je dit serieus? Uit je zin kan ik 2 dingen opmaken, of een grap of dat je het echt zo bedoeld naar waarheid...

Ik zou echt woendend worden als ze dit zouden flikken want al hun boxen zijn ''maximaal'' gevuld.

Dat van die take away points zou ik nog kunnen begrijpen. Maar de winkels die alleen vuurwerkmania verkopen niet. Daar kan ik ze namelijk ook niet meer bestellen. Wel een beetje raar of niet dan.

Denk dat je toch alle dealers even door moet scrollen.
Als ik t goed begrepen heb zijn alle volwaardige vwmania dealers voorzien van het hele assortiment.
De dealers die vwmania er als 2e importeur bij hebben verkopen deze niet. Gewoonweg omdat er inderdaad te weinig van was ingekocht. Als alle vw mania hoofddealers al online waren 1 november kan het wel zo zijn dat ze er allemaal doorheen zijn.

Denk dat je toch alle dealers even door moet scrollen.
Als ik t goed begrepen heb zijn alle volwaardige vwmania dealers voorzien van het hele assortiment.
De dealers die vwmania er als 2e importeur bij hebben verkopen deze niet. Gewoonweg omdat er inderdaad te weinig van was ingekocht. Als alle vw mania hoofddealers al online waren 1 november kan het wel zo zijn dat ze er allemaal doorheen zijn.

Dat is het ergste:frusty:.Zelfs locatie in Enschede,evenals Almelo en Wierden zijn nog steeds niet online:frusty:.
Toch 2 (hoofd)locaties.

Luitjes er zijn toch genoeg andere mooie producten. Waarom wil iedereen dezelfde doos hebben :p De sick6 is er in overvloed als je perse een doos wil :)

Meen je dit serieus? Uit je zin kan ik 2 dingen opmaken, of een grap of dat je het echt zo bedoeld naar waarheid...

Ik zou echt woendend worden als ze dit zouden flikken want al hun boxen zijn ''maximaal'' gevuld.

er past minder in maximaal gevulde 20mm buisjes dan 30mm. Dat was in ieder geval een kort stuntactietje. Mag hopen dat het voor de rest met Vuurwerkmania wat minder chaotisch verloopt. Ik kijk het wel een jaartje aan.

Berichtje wat ik terugkreeg na mijn vraag via facebookberichtje:

Ben benieuwd of er nog meer voorraad is van de we like it, en de showbox 1 of dat deze daadwerkelijk nu al uitverkocht zijn. bij voorbaat dank!

Antwoord:

Nog niet uitverkocht, we like it bij dealers nog beschikbaar. showbox komt online.

Dus waarschijnlijk zullen we nog wel wat extras kunnen bemachtigen:)

Leuk om te zien hoe de mensheid reageert op een "hype".
Er staat als gewicht bij 11 KG, dus zal het ongeveer 1.2-1.4 KG kruit bezitten kijkend naar de andere boxen gok ik zo.

In de voorverkoop heb ik zat goede 500 grammers tussen de 14-18 euro gekocht, dus zo goedkoop is dit toch niet?

Overigens is het effect in cake 4 wel super!

Leuk om te zien hoe de mensheid reageert op een "hype".
Er staat als gewicht bij 11 KG, dus zal het ongeveer 1.2-1.4 KG kruit bezitten kijkend naar de andere boxen gok ik zo.

In de voorverkoop heb ik zat goede 500 grammers tussen de 14-18 euro gekocht, dus zo goedkoop is dit toch niet?

Overigens is het effect in cake 4 wel super!

Ik weet niet of die 11kg klopt, er staat namelijk ook bij kleine fonteintjes dat ze 10kg wegen. Als je op de product foto kijkt is het 17kg maar ook dat is het verwacht ik niet. Waarschijnlijk een standaard foto voor alle boxen met alleen een andere naam erop gezet.

ik wil de pret niet bederven, (maar dat ga ik toch doen)

ik heb het aantal schoten geteld van het filmpje op pagina 1, en ik kom uit op 4 x 24 schoten.
dus hoe zou dat zitten, terwijl het een 100 schoten blok is waar we het over hebben??

ik heb het aantal schoten geteld van het filmpje op pagina 1, en ik kom uit op 4 x 24 schoten.
dus hoe zou dat zitten, terwijl het een 100 schoten blok is waar we het over hebben??

Wat..? Nu heb je heel mijn OUD EN NIEUW verpest. Duurt mijn showtje potver.. 2 sec. korter!! Ik wil mijn geld terug. :P

heb er nog maar 1 extra genomen.
Ben van nature al een gokker dus dit kan er ook nog wel bij :)
Ik hoop versteld te staan om 00.00 als deze box doorgelont in de straat begint te braken.
voor de zekerheid plak ik er een jj achteraan om teleurstellingen te voorkomen ...

Dit klopt inderdaad, het eerste blokje tel ik ook 24 shots, de rest volgde ik niet meer.
(1 poging). Maar ik zou me er echt geen druk om maken!! Dit is geen prijs!! En nog maken ze er winst op (dat weet ik vrijwel zeker).

Is gewoon een zeer goed product voor een zeer goede prijs. Diegene die hem niet heeft of niet durft te nemen (gezien de andere boxen van de voorgaande jaren) heeft gewoon pech haha. Worden wel veel filmpjes van gemaakt. Ook dacht ik dat 1 winkel er maximaal 10 of 15 stuk van kon inkopen. Vandaar dat ze zo snel uitverkocht zijn per dealer.
Vuurwerkcrew leden zijn zeker niet de enige die het weten... en/of bestellen. Mond op mond reclame gaat het zeer hard!!

Back
Bovenaan