Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dan uiteindelijk erachter komen dat het 4 kleine potten zijn van 125 gram p/s![]()
Dat van die take away points zou ik nog kunnen begrijpen. Maar de winkels die alleen vuurwerkmania verkopen niet. Daar kan ik ze namelijk ook niet meer bestellen. Wel een beetje raar of niet dan.
Meen je dit serieus? Uit je zin kan ik 2 dingen opmaken, of een grap of dat je het echt zo bedoeld naar waarheid...
Ik zou echt woendend worden als ze dit zouden flikken want al hun boxen zijn ''maximaal'' gevuld.
Denk dat je toch alle dealers even door moet scrollen.
Als ik t goed begrepen heb zijn alle volwaardige vwmania dealers voorzien van het hele assortiment.
De dealers die vwmania er als 2e importeur bij hebben verkopen deze niet. Gewoonweg omdat er inderdaad te weinig van was ingekocht. Als alle vw mania hoofddealers al online waren 1 november kan het wel zo zijn dat ze er allemaal doorheen zijn.
Is een grap![]()
Meen je dit serieus? Uit je zin kan ik 2 dingen opmaken, of een grap of dat je het echt zo bedoeld naar waarheid...
Ik zou echt woendend worden als ze dit zouden flikken want al hun boxen zijn ''maximaal'' gevuld.
Leuk om te zien hoe de mensheid reageert op een "hype".
Er staat als gewicht bij 11 KG, dus zal het ongeveer 1.2-1.4 KG kruit bezitten kijkend naar de andere boxen gok ik zo.
In de voorverkoop heb ik zat goede 500 grammers tussen de 14-18 euro gekocht, dus zo goedkoop is dit toch niet?
Overigens is het effect in cake 4 wel super!
ik wil de pret niet bederven, (maar dat ga ik toch doen)
ik heb het aantal schoten geteld van het filmpje op pagina 1, en ik kom uit op 4 x 24 schoten.
dus hoe zou dat zitten, terwijl het een 100 schoten blok is waar we het over hebben??
ik wil de pret niet bederven, (maar dat ga ik toch doen)
ik heb het aantal schoten geteld van het filmpje op pagina 1, en ik kom uit op 4 x 24 schoten.
dus hoe zou dat zitten, terwijl het een 100 schoten blok is waar we het over hebben??