Showbox 1

Ik wou net zeggen: 125 euro is net aan de grote kant maar voor 90/100 wel het overwegen waard.
Maar 50...

50 euro... Dat is niks voor dit vuurwerk!!! Zeker gezien de kwaliteit van de ZEN-Boxen.

Vraag: Als je kijkt bij dealers en er is een dealer in je woonplaats, sleceteer je de dealer, staat er: binnenkort online.

Als je dit artikel besteld kan je dan ook een verkoop punt selecteren?
Je kan dit artikel bestellen,MITS je dealer online is.
Daar kom je dus achter op o.a,product toevoegen in winkelwagen,dealer selecteren.En als je dealer online is,zie je die naam rechts boven in je beeld verschijnen.

Je kan dit artikel bestellen,MITS je dealer online is.
Daar kom je dus achter op o.a,product toevoegen in winkelwagen,dealer selecteren.En als je dealer online is,zie je die naam rechts boven in je beeld verschijnen.

Dankje, ik vroeg het iets te snel. Maar de dealer in Amersfoort is dus niet online. Kan ik een belletje naar de winkel overwegen of is dit hopeloos. Want dit is echt geen geld!!

De showbox is inderdaad een super lekkere pot, en wat te denken van de Geisha Sixpack! :) Beide topproducten voor een mooie prijs. Jammer dat mijn dealer deze niet te koop heeft.

De showbox is inderdaad een super lekkere pot, en wat te denken van de Geisha Sixpack! :) Beide topproducten voor een mooie prijs. Jammer dat mijn dealer deze niet te koop heeft.

Als je de sixpack niet kunt vinden kan je altijd nog gaan kijken naar de Sick Six van Rubro. Dit zijn exact de zelfde cakes

Dankje, ik vroeg het iets te snel. Maar de dealer in Amersfoort is dus niet online. Kan ik een belletje naar de winkel overwegen of is dit hopeloos. Want dit is echt geen geld!!

Niet geschoten is altijd mis.En een beller is sneller zeg ik altijd:).
Hopeloos is het in mijn ogen niet.

Die laatste cake, als deze zo presteert in de straat heb ik eindelijk weer een goede vervanger voor de Sniper.

Weinig vertrouwen in dat wat ik in het filmpje zie ook in mijn straat te zien is, maar voor €50,- euro ben ik snel tevreden. Jammer dat je zo wel hoge verwachtingen krijgt, mocht het een sample zijn die geschoten is.

Tja, voor 50,00 kon ik deze niet laten liggen. Heb er echt tegen gevochten om 'm niet te kopen omdat ik geen budget meer had voor dit jaar. Echter was de verleiding te sterk en heb ik het van ons huishoudgeld gekocht, nou maar hopen dat de vrouw des huizes het niet gaat merken en anders geef ik de schuld aan de importeurs. Ik wil ze dan ook verzoeken (en dat meen ik) om een jaartje minder aan te doen met de ontwikkeling van cakeboxen e.d. Gewoon lekker een jaar overslaan om rust in de tent te creëren. :)

Net ook maar besteld,voor 115,50 de Showbox 1,Dropkick,We Like It en Scar:D
Zo te zien net op tijd want zie de Showbox 1 nu niet meer.

Dat is wel heel slecht eigenlijk.. dat de box nu al uitverkocht is.

Helft van alle dealers is nog niet online, vele van ons (waaronder ik) konden daardoor de box niet bestellen en nu is die uitverkocht..

Echt een slechte zaak. Sommige dealers hebben niet eens de kans gekregen om deze box online te kunnen verkopen om zo wat omzet te kunnen scoren. Die site van hun kijkt waarschijnlijk naar de landelijke voorraad en niet per dealer. Ze zouden eigenlijk per dealer een serie in voorraad moeten zetten. Dat is wel net zo eerlijk.

We Like It lijkt ook uitverkocht.

Zo is het natuurlijk niet. De shops die nog niet online zijn kunnen deze boxen nog gewoon verkopen.
Alle take away points hebben hun eigen voorbestelling gedaan en dus nog in voorraad.

Zo is het natuurlijk niet. De shops die nog niet online zijn kunnen deze boxen nog gewoon verkopen.
Alle take away points hebben hun eigen voorbestelling gedaan en dus nog in voorraad.

Waarom is deze de van de hele site afgehaald?

Dan zou deze toch gewoon op de algemene site kunnen blijven staan, en alleen bij de dealers bij welke deze is uitverkocht niet???

Dat van die take away points zou ik nog kunnen begrijpen. Maar de winkels die alleen vuurwerkmania verkopen niet. Daar kan ik ze namelijk ook niet meer bestellen. Wel een beetje raar of niet dan.

Ik denk dat we deze actie onder het kopje "marketingstunt" kunnen zetten. Dit bedrijf zette een product af tegen een prijs die te mooi om waar leek te zijn. Puur om aandacht te krijgen en voila, op alle fora worden hun producten uitvoerig besproken.

Maar ik ben het ermee eens dat het mooi balen is als je er naast hebt gegrepen!

Back
Bovenaan