Stefan Works
VWC lid
De beste prijskwaliteits verhouding van een cakebox ooit. Deze was maar 50 euro als introductie voor Geisha vuurwerk, wat een gruwelijke bak met grote uitwerkingen, harde burst en een super goed tempo!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook niet geleverd gekregen, extra naar een dealer gereden die 1 december de webshop al open had omdat de webshop in Almelo nog dicht zat en ik deze box toch graag wilde hebben. Met ordernr 0001 mijn vuurwerk opgehaald maar geen showbox helaas. Alternatief was er niet, kon een supernova meekrijgen en heb dat maar gedaan wat achteraf geen goede keuze was. Winkelier gaf hier ook aan GEEN showbox geleverd te hebben gehad. Mail naar vuurwerkmania gaf hetzelfde verhaal als de rest in dit topic: wij hebben alle showboxen geleverd aan de winkeliers.
Had ook 16x we like it besteld, slechts 8 geleverd gekregen. Hier wel goed gecompenseerd door de winkelier. Vuurwerkmania, wees gewoon eerlijk en geef die mensen gewoon een tegoedbon voor het jaar erop o.i.d. maar enige vorm van compensatie is daar niet bekend gok ik.
Op VWC zijn reacties te lezen over het niet uitleveren van bepaalde producten door winkeliers, het zou niet geleverd zijn door Vuurwerkmania. Alles is echter netjes uitgeleverd, maar er is door winkeliers soms meer verkocht dan dat ze in konden kopen. Van enkele artikelen was een beperkte voorraad, die is onderverdeeld onder winkeliers en konden verkocht worden via de webshop van Vuurwerkmania.nl. Aan die webshop hing ook het voorraadbeheer van Vuurwerkmania, zo konden ze de voorraad exact in de gaten houden. Enkele winkeliers zagen de artikelen goed verkopen en hebben ze, naast hun online winkel op Vuurwerkmania.nl, ook in hun eigen webshop geplaatst. Daardoor zijn de producten extra verkocht door de winkelier, maar is daar nooit voorraad voor geweest. En tijdens de verkoopdagen geldt vaak wie het eerst komt, het eerst maalt, dus de eerste opgehaalde bestellingen hebben ze dan mee gekregen, zo kan het ook zijn voorgekomen dat je het wél via Vuurwerkmania.nl hebt besteld (waar wel voorraad was), maar hem niet uitgeleverd hebt gekregen doordat iemand die hem via de andere webshop heeft besteld (zonder voorraad) zijn of haar bestelling eerder heeft opgehaald.
Dit punt is enkel via de fora naar voren gekomen en de oorzaak is gezocht en dus gevonden. Het is een punt welke ze dit jaar nog duidelijker zullen communiceren naar de Vuurwerkmania-dealers om teleurstellingen bij de consument te voorkomen.
Eerder dit jaar was dit besproken tijdens ons bezoek, gezien jouw afhaaltijd op 31 december, komt dat overeen met het verhaal wat bekend is bij Vuurwerkmania.
Goeie stunt, ik koop er niet meer.
Dit is wat mij betreft de enige juiste conclusie.
Hoe jammer ik het ook vind, want sommige producten zijn echt wel de moeite waard.
Maar met deze manier van zaken doen wil ik niks te maken hebben.
Potver.. kom ik deze box bij het inventariseren van mijn oude dozen vuurwerk lekker tegen, was 'm helemaal vergeten. Toch een meevaller, is echt een kwaliteitsbak!![]()