[Show] Wereldhavendagen Rotterdam 6 september 2025

Verkeerde in de gelukkige omstandigheid om aan deze show te hebben meegebouwd. Dus ik kan je verklappen dat als je kwaliteit bommetjes gebruikt, je helemaal geen grote kalibers nodig hebt. De shell's waren bijna allemaal 3" (een aantal 2,5"). Hierbij beelden vanaf de duwboot.
Niet de plek om de show te bewonderen, maar wat een beleving zo onder de bommen :d. De smile is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen.

Wat tof dat je mee hebt kunnen bouwen Frank. En bedankt voor de beelden. Niet het beste zicht, maar de beleving is wel een stuk beter zo op beeld. Moet een hele intense ervaring zijn geweest om er zo onder te staan! Ik snap dat die lach wel even blijft hangen!

Verkeerde in de gelukkige omstandigheid om aan deze show te hebben meegebouwd. Dus ik kan je verklappen dat als je kwaliteit bommetjes gebruikt, je helemaal geen grote kalibers nodig hebt. De shell's waren bijna allemaal 3" (een aantal 2,5"). Hierbij beelden vanaf de duwboot.
Niet de plek om de show te bewonderen, maar wat een beleving zo onder de bommen :d. De smile is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen.
Ik heb geen idee meer hoevaak ik mensen vandaag heb moeten zeggen op facebook en TikTok dat idd het max kaliber 3inch was.

Gisteren onverwacht een prachtige show gezien. Mooie producten, veel saluuts en een heerlijke dubbele finale.
Hadden jullie deze vuurwerkshow al eens bekeken?

Een zeer indrukwekkende show die in vuurwerkland niet onopgemerkt is gebleven.
Een vuurwerkshow waarbij wij zelfs van @frelst68 de beelden vanaf het ponton mochten bekijken. Zo dichtbij, dat je de neiging krijgt om te bukken achter je scherm.

Een waardige kandidaat voor een van de mooiste vuurwerkshows van Nederland
Vind jij dit ook een van de mooiste van 2025?
Stemmen kan nog tot zondag 8 feb 2025 23:59 uur

Daarna start ronde 2 waarbij wij met z'n allen kiezen uit de 5 meest genoemde shows.
Wil jij dat deze show daarbij hoort? Stuur mij dan een PB

:holland:Vuurwerk is leuk

Back
Bovenaan