[Show] Wereldhavendagen Rotterdam 6 september 2025

Verkeerde in de gelukkige omstandigheid om aan deze show te hebben meegebouwd. Dus ik kan je verklappen dat als je kwaliteit bommetjes gebruikt, je helemaal geen grote kalibers nodig hebt. De shell's waren bijna allemaal 3" (een aantal 2,5"). Hierbij beelden vanaf de duwboot.
Niet de plek om de show te bewonderen, maar wat een beleving zo onder de bommen :d. De smile is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen.

Wat tof dat je mee hebt kunnen bouwen Frank. En bedankt voor de beelden. Niet het beste zicht, maar de beleving is wel een stuk beter zo op beeld. Moet een hele intense ervaring zijn geweest om er zo onder te staan! Ik snap dat die lach wel even blijft hangen!

Verkeerde in de gelukkige omstandigheid om aan deze show te hebben meegebouwd. Dus ik kan je verklappen dat als je kwaliteit bommetjes gebruikt, je helemaal geen grote kalibers nodig hebt. De shell's waren bijna allemaal 3" (een aantal 2,5"). Hierbij beelden vanaf de duwboot.
Niet de plek om de show te bewonderen, maar wat een beleving zo onder de bommen :d. De smile is nog steeds niet van mijn gezicht verdwenen.
Ik heb geen idee meer hoevaak ik mensen vandaag heb moeten zeggen op facebook en TikTok dat idd het max kaliber 3inch was.

Back
Bovenaan