[Show] Wereldhavendagen Rotterdam 3 september 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Rotterdam
Locatie: Op het water van de Nieuwe Maas voor de Erasmus brug, ter hoogte van de Cruise Terminal
Datum: Zaterdag 3 september 2022
Tijdstip: Omstreeks 22:45 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Wereldhavendagen Rotterdam. De show is ontworpen door Evento Fireworks.

Op het water van de Nieuwe Maas voor de Erasmus brug, ter hoogte van de Cruise Terminal, vindt op zaterdag 3 september 2022 de avondshow van de Wereldhavendagen plaats. Vanaf de kades en de Erasmusbrug heb je een uniek uitzicht op deze spectaculaire avondshow met muziek, laser- en watershow, schepenparade en natuurlijk de fantastische vuurwerkshow! De avond vindt plaats tussen 20:30 uur – circa 23:00 uur.

Voorgaande jaren werd er altijd een categorie 1 stookmeeting georganiseerd bij het Buizenpark. Ik heb nog niet vernomen of dat dit jaar ook weer is, maar als iemand aanvullende informatie heeft laat het dan even weten.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels wat aanvullende informatie omtrent deze show. Het schietbedrijf is Xena en de show is ontworpen door Evento Fireworks. De show zal omstreeks 23:00 uur worden geschoten.

Eerder dit jaar heeft Evento Fireworks ook al een show ontworpen die door Xena Vuurwerk is geschoten en dat was de show op Koningsdag in Katwijk, zie beelden hieronder. Dat was echt een fantastische show met prachtige combinaties en creatief uitgewerkte thema's. Ik wil de druk bij Xena en Evento Fireworks verder niet verhogen, maar ik heb echt hoge verwachtingen van de show in Rotterdam.

Wie gaat er nog meer die kant op?

Laatst bewerkt:
Wereldhavendagen vuurwerk blijft voor mij altijd een mooie, bijzonder lading hebben. Helaas voor mij wel de andere kant van Nederland en en plannen op die dag.

Op deze manier krijg je wel hoge verwachtingen Jordi, maar Xena (en Evento) kennende moet dat helemaal goed komen. Ik kan niet wachten op de beelden.

Ik kreeg door dat de show rond 22.45 gaat zijn. Maar goed ik ga naar Aalsmeer. Helaas kan ik niet beiden shows vastleggen.

Denk dat veel naar Aalsmeer gaan, jammer dat deze shows op dezelfde dag vallen anders was ik ook bij deze show komen kijken. Potentieel moet het al een zeer leuke show worden als je kijkt wie het ontwerpt :)

Twijfel ook tussen deze en Aalsmeer, en zo als MasterBsc al aangeeft kan dit een goede worden.
Ook omdat Stefantvs daar al rondhangt en positieve geluiden laat horen, denk ik dat ik naar 010 ga vanavond )

Hierbij de beelden gefilmd vanaf de duwboot en enkele foto's die ik heb gemaakt tijdens het opbouwen. Wil jij meer foto's zien van het opbouwen? Klik dan snel hier voor het Sfeerverslag.

Screenshot_20220904-172122_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172241_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172336_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172356_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172420_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172502_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172508_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172517_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172537_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172658_Gallery.jpg

Screenshot_20220904-172734_Gallery.jpg

Bedankt voor de foto's en het sfeerverslag Jordi!

Hieronder de video van de WHD show met de muziek erbij:

Back
Bovenaan