[Show] Vuurwerkstore Holten - Holten - 14-12-2019

Toevallig nog iemand die vanuit Enschede / Hengelo die kant op gaat, en het gezellig zou vinden als ik meerijd? :) Stuur me dan even een PB, anders neem ik het OV

:) Als dit topic dan toch gebruikt wordt om te carpoolen? Is er nog een liefhebber uit de bollenstreek die een stoeltje over heeft? Een PB wordt gewaardeerd :thumbup:

Het weer voor morgen ziet er ondanks de eerdere weersvoorspellingen toch nog redelijk gunstig uit! Het is op wat verdwaalde regendruppels na vrijwel droog overdag en tijdens de show zou het helemaal droog moeten zijn met een graad of 4. Wel wat wind maar die is niet dusdanig dat de doorgang van de show in gevaar komt.

Graag dus tot morgen om stipt 20.00 uur bij Visvijver 't Vletgoor te Holten. Parkeren kan op het terrein van Blauw Wit '66 en eventueel op de parkeerplaats van het Hockeyveld.

weer.jpg

Niet normaal dat ze dit voor de liefhebbers doen. Onwijs dikke show. Die salutes in de woonwijk. Broekspijpen wapperde lekker:handsup:

Dit zag er serieus gelikt uit.
Well done Stefan en team!!

Waren het de Katan Special 004 (whistle to crackling) die in veelvoud geschoten werden?
I hope so... Heerlijk Spaans gevoel bij!

Ik zit op een bungalowpark iets verder op! Ik hoorde het luid en duidelijk! Was te laat om in de auto te springen :( !

Back
Bovenaan