Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voorgaande jaren was het puur vuurwerk!Spectaculaire combinaties van licht en geluid...
ik mag toch hopen dat het wel puur alleen vuurwerk is en geen nieuwerwetse toevoegingen in de vorm van vliegende lampjes.
Als je op tijd bent Emmalaan en Wilhelminalaan in het gras. Kan ook bij het zwembad Aqualaren of elders rond het centrumTips voor parkeerplek?
Mooi man! Leuk om je te ontmoeten!Hele dikke show gezien vanavond! Prima opbouw, heel goede kwaliteit shells. Met name de goudmuur van de finale was indrukwekkend, ik heb hem zelfs niet geheel op beeld kunnen krijgen! Ik filmde ook voor het eerst met statief, dus dat was even wennen. Mijn enige kritiekpunt was dat het met een tijdsduur van 9 minuten vrij kort was. Alsnog zeker de moeite waard
Heb jij zo'n gouden strot? In het begin met FireworkVaste prik altijd, prima show op 20 min rijden.
Neen, dat was aangeschoten jeugd die naar de feest verder in dorp gingen, of er vandaan kwamen.Heb jij zo'n gouden strot? In het begin met Firework![]()
Insgelijks! Super gezellig om met een medeliefhebber te kijkenMooi man! Leuk om je te ontmoeten!