[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis 14 oktober 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Utrecht
Stad/dorp: Vianen
Datum: Zaterdag 14 oktober 2023
Tijdstip: 21:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: Vermoedelijk consu + PSE
Bijzonderheden: Paardenmarkt en Kermis

Groot vuurwerk aan de Lekdijk tussen de waterzuiveringsinstallatie en de groene ophaalbrug.

Dit was vorig jaar een geweldige show van DFP waarbij best wat liefhebbers aanwezig waren. Zoals we dat van DFP gewend zijn werd er enkel top kwaliteit artikelen gebruikt.

Keuze valt denk ik op deze ipv de show in Rotterdam, ondanks dat stefantvs daar mee helpt bouwen. Deze lijkt me sowieso een stuk vetter en volgens mij sta je hier ook veel beter.

Vette show weer!! Een aantal nieuwe Magnum producten gezien...Marcel stond zelf ook tussen t publiek te kijken zag ik

Heb hem dit keer overgeslagen ook al zit het relatief dichtbij. Ben benieuwd wat er precies werd geschoten. Volgens mij zie ik de 1'' ultimate design al

Die zat er inderdaad tussen...en als ik het goed heb gezien ook de Big box/temptation willow...

Was weer gezellig en leuk om wat freaks te spreken, was om de hoek dus was snel weer thuis! :p

Hierbij mijn bijdrage!

Mochten er mensen zijn die heel specifiek de producten eruit kunnen gokken met tijdstamps, ik waardeer het enorm.

Mochten er mensen zijn die heel specifiek de producten eruit kunnen gokken met tijdstamps, ik waardeer het enorm.

0:18 Cardinal Wave display - Magnum
1:15 1" Perfect Balance - Magnum
2:00 1" Ultimate Design - Magnum
3:00 Chain Reaction - Magnum
5:45 W-Triple Layer - Magnum
6:15 Platinum Sensation - Magnum

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan