[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis - 11 oktober 2025

Sjezus flinke ramshow! Prachtige color change mines in t begin. Ik kan zo snel niet alle producten eruit vissen, maar hier wat timestamps van dingen die ik meen te herkennen:

0:30 Tarantula
5:06 Chain reaction
6:26 Gold navy (mokerdik als je t mij vraagt, boven verwachting goed zo op film!)
7:19-8:41 Golden tower cakes (ook bizar goed, vooral de 30mm met enorme spreiding en Riakeo-achtig blauw, beetje mini Elegance idee)
9:21 Kingpin
10:09 Washington monopolist
10:21 Cairo crackling (identiek als je t mij vraagt aan voorgaande batches, onverslagen crackling cake)
11:30 Eclipse of roar (valt na de Cairo tegen vind ik)
Gold navy herken ik ook nu je t zegt!! Ziet er inderdaad erg goed uit!!

Sjezus flinke ramshow! Prachtige color change mines in t begin. Ik weet niet of ik zo alle nieuwe producten eruit gevist heb, maar hier de timestamps van dingen die ik meen te herkennen:

0:30 Tarantula
1:56 Majestic eruptor
2:33 Fire frost
3:00 Firestarter (denk ik? Ik keek er eerst overheen omdat ik dacht dat t prof was. Zo niet dan moet je dit echt hebben poahh)
3:57 200sh display box
5:06 Chain reaction
6:26 Gold navy (mokerdik als je t mij vraagt, boven verwachting goed zo op film!)
7:19-8:41 Golden tower cakes (ook bizar goed, vooral de 30mm met enorme spreiding en Riakeo-achtig blauw, beetje mini Elegance idee)
9:21 Kingpin
10:09 Washington monopolist
10:21 Cairo crackling (identiek als je t mij vraagt aan voorgaande batches, onverslagen crackling cake)
11:30 Eclipse of roar (valt na de Cairo tegen vind ik)
Heb hem bij de 2e keer kijken compleet kunnen maken vgm!

Voor mij zit er geen enkele misser tussen voor zover je dat kan beoordelen op basis van een (prachtig opgenomen!) video. Hooguit de eclipse of roar die mijn hoge verwachting niet kon waarmaken. Toppers: gold navy, CC, majestic eruptor, golden tower en die bak op 3:00 met uitroeptekens!!

Heb hem bij de 2e keer kijken compleet kunnen maken vgm!

Voor mij zit er geen enkele misser tussen voor zover je dat kan beoordelen op basis van een (prachtig opgenomen!) video. Hooguit de eclipse of roar die mijn hoge verwachting niet kon waarmaken. Toppers: gold navy, CC, majestic eruptor, golden tower en die bak op 3:00 met uitroeptekens!!
Bedankt voor het maken van het lijstje. Lekker bezig man. Gold Navy was wel echt super nice!

Top show, mooi gedaan! Ging maar door, allemaal kwaliteit spul, firestarter, kingpin waren goed zeg. En de cairo zoals vanouds.

Wat heeft DFP er vanavond weer wat moois van gemaakt, complimenten aan Bob en zijn mannen! En gaaf om al jullie enthousiaste reacties te lezen!

We zagen in de chat wat vragen en opmerkingen voorbij komen. Dus nog even voor de zekerheid: alles vanavond was 2025-productie en dus zonder kooi!!

En inderdaad het was niet simpelweg een losse Caïro Crackling die er werd geschoten. Zo'n beetje alles werd van minstens 3 posities geschoten, in verschillende shapes en dus met meerdere tegelijk. Zo ook de Caïro want anders wordt dat wel heel erg karig als je er maar één zou schieten. Het is natuurlijk een (dikke) show en geen demo...

De eerste Caïro-cue was er echter één met 7 losse stuks in verschillende shapes die bijna niet door elkaar heen gingen, dat is op de videobeelden ook goed te zien. "Schoon" zoals Bob zou zeggen. Na die eerste cue was het vooral lekker los gaan en gas geven met meerdere tegelijk!

Eerder op de dag hadden de DFP-mannen trouwens al veel voorpret met de Caïro en dan krijg je dus dit soort dingen:

IMG-20251011-WA0010.jpg

Wat heeft DFP er vanavond weer wat moois van gemaakt, complimenten aan Bob en zijn mannen! En gaaf om al jullie enthousiaste reacties te lezen!

We zagen in de chat wat vragen en opmerkingen voorbij komen. Dus nog even voor de zekerheid: alles vanavond was 2025-productie en dus zonder kooi!!

En inderdaad het was niet simpelweg een losse Caïro Crackling die er werd geschoten. Zo'n beetje alles werd van minstens 3 posities geschoten, in verschillende shapes en dus met meerdere tegelijk. Zo ook de Caïro want anders wordt dat wel heel erg karig als je er maar één zou schieten. Het is natuurlijk een (dikke) show en geen demo...

De eerste Caïro-cue was er echter één met 7 losse stuks in verschillende shapes die bijna niet door elkaar heen gingen, dat is op de videobeelden ook goed te zien. "Schoon" zoals Bob zou zeggen. Na die eerste cue was het vooral lekker los gaan en gas geven met meerdere tegelijk!

Eerder op de dag hadden de DFP-mannen trouwens al veel voorpret met de Caïro en dan krijg je dus dit soort dingen:

Bekijk bijlage 1814698
Één woord: HEERLIJK!!

Dikke show!! Bied hoop voor alle nieuwe producten dit, ziet er echt goed uit zeg. Zie eigenlijk niks waarvan ik denk oefff wat slecht...
beter dan Diwali als ik zo de beelden zie, vianen gaf op beeld een beter wauw effect dan diwali in het echt.

beter dan Diwali als ik zo de beelden zie, vianen gaf op beeld een beter wauw effect dan diwali in het echt.
Het was anders. Beter is lastig te zeggen, het waren twee verschillende shows. Appels en peren zegmaar ;)

Ben overigens bij beide shows geweest. Almere was indrukwekkend vanwege de prachtige en dikke shells. Vianen had dat natuurlijk niet, maar was ook weer indrukwekkend vanwege de veelvoud en het tempo.

Het was anders. Beter is lastig te zeggen, het waren twee verschillende shows. Appels en peren zegmaar ;)

Ben overigens bij beide shows geweest. Almere was indrukwekkend vanwege de prachtige en dikke shells. Vianen had dat natuurlijk niet, maar was ook weer indrukwekkend vanwege de veelvoud en het tempo.
ik denk dat het laatste mij vooral meer trekt, de hoeveelheid. Ben bij diwali geweest omdat het klein stukkie fietsen is, waren nu betere shells als vorig jaar.
op video vond ik deze beter dan de diwali show in het echt. tis mijn type show misschien gewoon niet.

De CairoC blijft genieten hoor! Kan jij ons vertellen of er rond de 3 minuten de Firestarter geschoten werd?

Laatst bewerkt:
Ik kon er gisteravond helaas niet bij zijn, maar wat een dikke show gemist. Dat kooiloze spul is zo gek nog niet. En de show zelf zat zo te zien weer erg strak in elkaar. Zelfs op beeld intens genieten, dus dat moet live helemaal het geval zijn geweest. Bedankt voor het delen ook van alle beelden en foto's!

Back
Bovenaan