[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis - 11 oktober 2025

Na de laatste klap de upload aangezet, sneller dan dit kan ik niet haha.

Let op hij is waarschijnlijk nog aan het verwerken. 4k 60fps.

Eerst impressie zeer goede show, constant gas erop. Ik heb eigenlijk alleen maar goede producten gezien met enkele uitschieters. Qua burst vond ik de broekhoff fontijn met 7 schoten top en daarna kwam er nog een cake die er met kop en schouder bovenuit stak. Andere cakes zaten qua burst allemaal wel beetje gelijk. De cairo nieuwe versie zat er ook in en die is gewoon nog steeds erg dik hoor.

Eerst impressie zeer goede show, constant gas erop. Ik heb eigenlijk alleen maar goede producten gezien met enkele uitschieters. Qua burst vond ik de broekhoff fontijn met 7 schoten top en daarna kwam er nog een cake die er met kop en schouder bovenuit stak. Andere cakes zaten qua burst allemaal wel beetje gelijk. De cairo nieuwe versie zat er ook in en die is gewoon nog steeds erg dik hoor.

Dikke show!! Bied hoop voor alle nieuwe producten dit, ziet er echt goed uit zeg. Zie eigenlijk niks waarvan ik denk oefff wat slecht...

Heerlijk showtje hoor en prachtig opgenomen! Benieuwd of iemand de producten eruit kan vissen. Zag de Kingpin wel in het midden ongeveer, beste blinker/dahlia effecten!

Er zitten 3 goud cakes tussen die alle 3 in de golden tower zitten. In de finale zit uiteraard onze beste finaleblok van dit jaar, de Eclipse of roar. 😎 super show van Dutch fireworks!
Kijk dat vind ik nou echt gaaf. Trots zijn op je producten in een show! Al die maanden hard werken om dan voor het eerst jullie eigen toppers live in een show verwerkt te zien worden moet ook wel een heel fijn moment zijn.

Wellicht is er met timestamps aan te geven welke toppers wij op welk moment kunnen bewonderen.
Ook gelijk dezelfde vraag aan @Broekie / @Magnum Vuurwerk

Kijk dat vind ik nou echt gaaf. Trots zijn op je producten in een show! Al die maanden hard werken om dan voor het eerst jullie eigen toppers live in een show verwerkt te zien worden moet ook wel een heel fijn moment zijn.

Wellicht is er met timestamps aan te geven welke toppers wij op welk moment kunnen bewonderen.
Ook gelijk dezelfde vraag aan @Broekie / @Magnum Vuurwerk
Wat ben je toch weer scherp Pietertje.

Voor (semi) consumenten vuurwerk een zeer fraaie show gezien.
Leuke opvallende producten gezien.
Leuk om weer wat oude bekenden te spreken.
Foto's volgen, eerst kijken wat ik er van gebrouwen heb. Trouwens gebrouwen, even een bockbiertje openen.

Bedankt voor het filmen en het delen hier man 👍👊

Weet niet of iemand beetje weer welke producten er op welk moment geschoten worden dan kan ik ze ook nog even losknippen.
Ben ook benieuwd naar die cakes op 3.02, die hadden een zeer harde burst.

Sjezus flinke ramshow! Prachtige color change mines in t begin. Ik weet niet of ik zo alle nieuwe producten eruit gevist heb, maar hier de timestamps van dingen die ik meen te herkennen:

0:30 Tarantula
1:56 Majestic eruptor
2:33 Fire frost
3:00 Firestarter (denk ik? Ik keek er eerst overheen omdat ik dacht dat t prof was. Zo niet dan moet je dit echt hebben poahh)
3:57 200sh display box
5:06 Chain reaction
6:26 Gold navy (mokerdik als je t mij vraagt, boven verwachting goed zo op film!)
7:19-8:41 Golden tower cakes (ook bizar goed, vooral de 30mm met enorme spreiding en Riakeo-achtig blauw, beetje mini Elegance idee)
9:21 Kingpin
10:09 Washington monopolist
10:21 Cairo crackling (identiek als je t mij vraagt aan voorgaande batches, onverslagen crackling cake)
11:30 Eclipse of roar (valt na de Cairo tegen vind ik)

Laatst bewerkt:
Sjezus flinke ramshow! Prachtige color change mines in t begin. Ik kan zo snel niet alle producten eruit vissen, maar hier wat timestamps van dingen die ik meen te herkennen:

0:30 Tarantula
5:06 Chain reaction
6:26 Gold navy (mokerdik als je t mij vraagt, boven verwachting goed zo op film!)
7:19-8:41 Golden tower cakes (ook bizar goed, vooral de 30mm met enorme spreiding en Riakeo-achtig blauw, beetje mini Elegance idee)
9:21 Kingpin
10:09 Washington monopolist
10:21 Cairo crackling (identiek als je t mij vraagt aan voorgaande batches, onverslagen crackling cake)
11:30 Eclipse of roar (valt na de Cairo tegen vind ik)
Maar waren ook wel heel veel cairo's he pfhhh

Back
Bovenaan