[Show] Vianen - 16-10-2021

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Utrecht
Stad/dorp: Vianen
Datum: Zaterdag 16 oktober 2021
Tijdstip: 21:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Kermis en Paardenmarkt Vianen 750 jaar

Spectaculair vuurwerk op zaterdagavond 16 oktober, 21.30 uur:
De Paardenmarktweek wordt dit jaar weer afgesloten met een groots vuurwerk. Aangezien we dit jaar vieren dat de Paardenmarkt Vianen 750 jaar bestaat, zal de vuurwerkshow langer duren en grootser en spectaculairder zijn! Het vuurwerk start om 21.30 uur aan de Lekdijk bij de waterzuivering.

Bron: paardenmarktvianen

Laatst bewerkt:
Is kijken of ik het haal. Mocht iemand tijdens het opbouwen tijd hebben om wat foto's te delen hier, wordt gewaardeerd :yes:

Weersverwachtingen zien er goed uit voor deze avond, heb hier wel zin in om heen te gaan. #Stefantvs ?

Het is sinds 2018 al consu. Morgen ook.

Ivm 750 jaar paardenmarkt wordt deze show als extra dik aangekondigd. Had daarom de hoop dat deze show met vette single shot sequenties en bommetjes zou worden opgeleukt.
Maar goed, ook met alleen consumentenvuurwerk kun je natuurlijk een dikke show neerzetten. Hoop wel dat de afstand tot het schietveld dan niet extreem is.

Ivm 750 jaar paardenmarkt wordt deze show als extra dik aangekondigd. Had daarom de hoop dat deze show met vette single shot sequenties en bommetjes zou worden opgeleukt.
Maar goed, ook met alleen consumentenvuurwerk kun je natuurlijk een dikke show neerzetten. Hoop wel dat de afstand tot het schietveld dan niet extreem is.

had wel verwacht dat er prof bij zou zitten, maargoed heb een vrije avond en ze zijn altijd goed met singleshots dus ben benieuwd!

Er worden geen shells geschoten zei Bob. Maar als het in de stijl is zoals bij Maurik en je kan er redelijk dicht op staan en het is een wat grotere show dan vind ik het persoonlijk dikke prima. Met F2 en T2 kan je gewoon iets diks neerzetten als je de moeite neemt en de juiste spullen schiet en daar heb ik met DFP wel vertrouwen in.

Wat is een goede plek om te staan puur voor het vuurwerk?

Geen id hoe druk het daar zal zijn, biertje drink ik thuis wel.

Erg jammer, ik kan niet aanwezig zijn. Had er graag bij geweest, het is niet ver voor mij.

Veel plezier voor degenen die gaan!

Back
Bovenaan