[Show] Venray kermis 06-08-2024

Provincie: Limburg
Stad/dorp: Venray
Datum: 06-08-2024
Tijdstip: 22:30
Schietbedrijf: HF Events
Max. kaliber: Consumenten
Bijzonderheden: Kermis

Van zo'n 14 minuten naar 6 minuten
Eerlijk gezegd vond ik het niet zo heel bijzonder.
Show werd nu achter de muren geschoten i.p.v. ervoor, maar ze gebruikten nu een hoogwerker om alsnog boven de bomen uit te komen.
Forza 1 blijft een heerlijke bak, harde burst en prima spreiding.
Richting het einde werd (zeer vermoedelijk) Crystal Clear aan aantal stuks geschoten, dit zou een concurrent van Caïro Crackling moeten zijn.
Maar deze is qua burst echt een stukje minder, qua spreiding en volheid is hij wel prima.

Was voor mij maar een half uurtje rijden, en voor door de weeks prima.
Heb maar een paar foto's gemaakt, en de video staat hieronder.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 2.jpg 3.jpg​​

Crystal Clear is de Hello variant van de Delta Echo van Katan. Meer schoten en kleinere diameter dan de Cairo Crackling. Hele goede crackling cake maar geen echte concurrent van de Cairo.

Crystal Clear is de Hello variant van de Delta Echo van Katan. Meer schoten en kleinere diameter dan de Cairo Crackling. Hele goede crackling cake maar geen echte concurrent van de Cairo.

Denk dat het een ander is geweest idd, Crystal Clear net als Cario Crackling heeft geen gold willow effect erbij zitten.
Dat heeft deze op de video namelijk wel, het kan de Delta Echo idd zijn of een nieuwere variant.

Ik ben zelf niet bij de show aanwezig geweest maar afgaande op de beelden vermoed ik dat het in de finale om de edition four crack salute gaat.

Back
Bovenaan