[Show] Tilburg 29-07 Tilburgse Kermis 2018

@thunderboy je hebt niet gelogen, was een goede show na jaren een trieste bedoeling gehad te hebben, is het dit jaar goed afgesloten, zaten mooie effecten bij en de reacties van het publiek zegt genoeg, volgende keer moeten ze die opera zangeres maar thuis laten.

Concussions.

Was inderdaad weer een keurige show. Tof ook die lasers.
Beter dan andere jaren, alleen het einde mocht van mij wat heftiger maar dat is persoonlijk. Er is echt een hele goede show geschoten.

Supermooie Afsluiting van de Tilburgse Kermis.

De lasershow was bijzonder om te zien, maar toen het vuurwerk begon stonden de tranen in mn ogen !
Jarenlang heb ik me er op verheugd dat D.F.P. een keer zou schieten in de Piushaven en nu was het dan eindelijk zo ver :p

Het publiek om mij heen heb ik nog nooit zo hard zien genieten, deze show stak met kop en schouders boven alle voorgaande jaren uit !

Passie, creativiteit, liefde, kwaliteitsvuurwerk, een team van echte liefhebbers, dit is wat Tilburg verdiend en ik hoop dat jullie volgend jaar weer komen schieten hier.

Mijn complimenten, het was (zoals we van jullie gewend zijn) een TOPSHOW. Tilburgers hebben genoten dat weet ik zeker!

Bob en team,

Bedankt mannen :wink:

De lasershow was bijzonder om te zien, maar toen het vuurwerk begon stonden de tranen in mn ogen !

Ik had ook tranen maar dat kwam vooral van die irritante lasers die heel de tijd in je ogen schijnen :) :D. Wat mij betreft mag dat budget voortaan gewoon opgaan aan vuurwerk. Want DFP weet daar wel mee om te gaan hebben we gezien. Leuke show met uitstekend materiaal.

Laatst bewerkt:
Erg leuke show gezien! Lekker knallend begin, mooie effecten en ook veel toppers uit het consumenten vuurwerk kunnen herkennen. Lasershow was ook best nice, maar deze had in mijn ogen wel iets korter mogen duren.

Ook voor het eerst een beetje foto's en video's gemaakt met mijn nieuwe telefoon, helaas zo goed als allemaal mislukt. :cry:

Laatst bewerkt:
Pyroworld heeft ook prachtige beelden van deze show gemaakt!

Bedankt voor het delen! Wilde hem net zelf erop zetten hahaha :D

Het was een fantastische show. En ik denk dat de Tilburgers in jaren niet zo een mooi afsluitend kermis vuurwerk gezien hebben! En dat gold voor mij zeker wat een show is daar gisteren neer gezet op\in de Piushaven! :cool:

Fantastische show gezien gisterenavond! Ik ben het met de eerdere reacties volledig eens, iedereen heeft er van genoten. De lasershows hadden van mij niet gehoeven , maar was wel leuk om te zien. Hierbij wat foto's, de films moet ik nog uploaden:

S1110011.jpg

S1110025.jpg

S1110041.jpg

S1110049.jpg

S1110063.jpg

S1110074.jpg

S1110079.jpg

S1110084.jpg

S1110087.jpg

Dat Bengaalse vuurwerk en bedoel ik vooral het blauwe, is dat consumenten spul of professioneel vuurwerk.
En mocht het consumenten vuurwerk zijn, welke collectie?

Ook enorm genoten van de show, mooi het gebruik van tails en dat vonden de mensen om mij heen ook erg mooi aan de reacties te horen. Mooie opbouw erin en goed uitgedachte thema's al had de finale van mij iets heftiger mogen zijn. Van mij mogen ze volgend jaar terugkomen dan kom ik graag weer kijken!

Zo het zit er weer op, De Tilburgse Kermis.

Ondanks dat het de warmste editie was ooit, slechts 16 aanhoudingen in 10 dagen geeft ook enigszins aan hoe de sfeer was hier. Ben zelf elke dag even geweest.
Over de indeling ga ik het hier niet hebben, dat is naar mijn mening nog wel iets wat veel beter kan. Voor de rest zag het er allemaal weer gezellig uit.

20180729_212844.jpg
Supervet deze :cool:

De mooiste dag blijft natuurlijk de laatste. Al maanden had ik me verheugd op deze dag.
Niemand wist het nog, maar ik al wel. Helemaal gelukkig toen ik hoorde dat DFP zijn kunsten kwam vertonen hier. Dit wordt bruut hoor! Nadat ik de info over de show kreeg werd die gedachte gelijk bevestigd, phoeee dat wordt nog wat hier !

Deze keer ben ik samen met mijn beste vriendin gegaan, nog nooit een show gezien dus die zat ook helemaal vol spanning. Zeer gastvrij ontvangen bij de opbouw, herkende vrijwel iedereen op 1 iemand na, die keek ook meteen raar toen we onder het lint doorkropen :D (sorry Paul)
Leuk om weer eens aantal bekende freaks te zien, de handen werden geschud en we kregen van Bob te horen wat er allemaal stond en ging gebeuren. Goeie schieter met veel liefde voor het vak, vond het fijn om hem weer eens gesproken te hebben na al die tijd.

Daarna lekker een terrasje opgezocht, mensen kijken en bier drinken. Supergezellig.
Om 21.30 waren we terug in de haven, plekje gezocht op de kade, lekker op de keien tegen elkaar aan gaan zitten. Zo laat het maar beginnen, eerst de lasershow nog....

IMG-20180730-WA0008.jpg
Bijzonder om te zien, maar had van mij wel wat korter gemogen.
Toch hoorde ik mijn vriendin een aantal keer zeggen "Gaaf he" en daar was ik het ook zeker mee eens. Zaten best vette stukken in, maar als je je afvraagt hoe lang duurt dit nog, dan weet je dat het eigenlijk te lang is.

Ineens was het over, maar de stilte duurde niet lang want deze werd meteen onderbroken door een aantal snoeiharde dreunen. Wat een ontlading ! Mensen om me heen schrokken even maar daarna volgde er een luid gelach, kijk dit zien we graag zo'n vette opening!

Ook bij mij kwamen alle emoties er ineens uit. Had mn ogen vol tranen staan omdat de dagen er voor best pittig waren. Veel kritiek, stress, gezever over de droogte, zelfs verhalen over bermbranden pfff. Even leek het er ook echt op dat de hele boel werd afgelast, gelukkig is dit niet gebeurd, maar het was wel vreselijk geweest als je er al maanden naar uitkijkt. Gelukkig allemaal goed gekomen en daardoor ook extra genoten, die tranen waren van vreugde :wink:

Het is gewoon kikke als je ziet wat voor kwaliteitsspul er de lucht in wordt geblazen, strak getimed, mooi synchroom op de muziek en creatief denken zoals DFP dat altijd zo goed kan. Daar geniet ik zwaar van, maar ook als het publiek om mij heen geniet.

Elk jaar loop ik na de show in de grote stoet mee terug naar de Kermis, vorig jaar was het muisstil maar nu zag je overal lachende gezichten en hoorde de mooiste verhalen. Wat was iedereen enthousiast, prachtig om te zien !

Nogmaals mannen, top gedaan, hopelijk zien we jullie volgend jaar weer terug in Kruikenstad :applause: :biertje: :thumbsup:

Back
Bovenaan