[Show] Rijnsburg Feestweek - 9 augustus 2025

Dit was een boven verwachting leuk showtje! Na de aardige teleurstelling in Lemmer had ik mijn verwachtingen voor een consumentenshow flink naar beneden bijgesteld, maar dit was in alle opzichten beter. Fijne locatie, gemoedelijk druk en een veel kortere afstand tot het schietveld. Vooral dat laatste maakt het verschil qua indrukken. De show an sich was niet enorm bijzonder qua opbouw of variatie, maar het was wel een goeie 8 minuten rammen. Flinke burst en spreiding in bijna alle producten die ze schoten, al kon ik er geen 1 herkennen haha. De wind was ook zwak, waardoor sommige willows prachtig naar beneden konden druipen. Al met al creëerde de show een soort oudjaarssfeer maar dan zomers: alsof je in de straat staat om 00:00 en om je heen kijkt hoe de buurt los gaat, maar dan zonder het verkleumen in gure winterwind. Kon ik wel waarderen! Ook leuk om medeliefhebbers @DarkSoul en zijn maat van wie ik de naam ff kwijt ben te ontmoeten!

Ik ben hier gisteren ook even langsgegaan. Bij gebrek aan een topic voor 2026 gebruiken we blijkbaar allemaal dit topic uit 2025, haha.

Was een showtje zoals je dat kan verwachten. Elektrisch geschoten door HF Events. Er zat gelukkig wel een duidelijke opbouw in, wat ik bij consu vuurwerk nog wel eens zie ontbreken. Maar er was een softe opening, een middenstuk met degelijke beukers, en een finale als een salvo fluiters. De kooiloze cakes van HF doen het af en toe echt prima! De sfeer langs het water was prima met buurtbewoners en een fanfare optocht.
En gezellig om @BlackIce45 te spreken! Zo'n naam die ik op dit forum vaak zag langskomen maar nooit in real life had gesproken, haha! We konden hem nog tippen over een aansluitende show in Santpoort later op de avond, dus daarna troffen we elkaar daar weer. En ik heb uiteraard ook @roelwijngaarden nog even kunnen treffen.
Een geslaagde avond dus.

Back
Bovenaan