Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke doos is dat vanaf 7:25?
Hierbij mij video vanuit het schietveld
Welke doos is dat vanaf 7:25?
Dat klinkt aannemelijk. Serieus mooie spreiding en uitwerking van het chrysant effect. Thanx voor delen.Volgens mij waren dit een aantal delta echo's
Ik ben gisteravond niet op het schietveld geweest om te bouwen, dus niet 100% zekerheid, maar ik herken het op de beelden als een 25sh cake. De Delta Echo heeft blauwe sterren i.c.m. met de chry boeketten en dat zie ik hier niet. In mijn beleving is dit een cake uit het Showbox B assortiment van Hello. Hello heeft de Showbox A, B en C. Dit zijn eigenlijk show cakes, 25sh, 25mm, inclusief kooi. Erg mooi spul en echt ideaal om in shows te verwerken. Bij een andere show heb ik laatst het B assortiment geschoten. Gisterenavond in Rijnsburg waren zo te zien alle 3 de verschillende assortimenten aanwezig.Welke doos is dat vanaf 7:25?
Maat.. jouw kennis van vuurwerk overstijgt alle verwachtingen. Lekker bezig!Ik ben gisteravond niet op het schietveld geweest om te bouwen, dus niet 100% zekerheid, maar ik herken het op de beelden als een 25sh cake. De Delta Echo heeft blauwe sterren i.c.m. met de chry boeketten en dat zie ik hier niet. In mijn beleving is dit een cake uit het Showbox B assortiment van Hello. Hello heeft de Showbox A, B en C. Dit zijn eigenlijk show cakes, 25sh, 25mm, inclusief kooi. Erg mooi spul en echt ideaal om in shows te verwerken. Bij een andere show heb ik laatst het B assortiment geschoten. Gisterenavond in Rijnsburg waren zo te zien alle 3 de verschillende assortimenten aanwezig.