Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat deze wel voor als nog door?
Ik ben benieuwd en zeker aanwezig vanavond. Wordt deze show naast de brug geschoten? Zag daar van de week borden staan dat hij dicht is vanavond.
Dank voor het delen Klassieker. Hoe was deze show live? Op beeld komt het over alsof er genoeg stond (in kilogrammen), maar kon er maar weinig thema's in terugzien. Kan natuurlijk komen door de locatie dat je ook niet veel anders kan dan alles i-shape de lucht in te rammen. Lijkt wel of ik dezelfde bakken minimaal 3 maal voorbij zien komen.
Kan een kwestie van smaak zijn, maar ben blij dat ik gisteren voor Maurik heb gekozen. 5 maal meer km voor een show die half zo lang duurde als deze.
Dank voor het delen Klassieker. Hoe was deze show live? Op beeld komt het over alsof er genoeg stond (in kilogrammen), maar kon er maar weinig thema's in terugzien. Kan natuurlijk komen door de locatie dat je ook niet veel anders kan dan alles i-shape de lucht in te rammen. Lijkt wel of ik dezelfde bakken minimaal 3 maal voorbij zien komen.
Kan een kwestie van smaak zijn, maar ben blij dat ik gisteren voor Maurik heb gekozen. 5 maal meer km voor een show die half zo lang duurde als deze.
Graag gedaan!
Showtje was wat mij betreft prima, lekker rammen wat ik graag zie!
Wat natuurlijk smaak verschil is.
Ook ben ik het met je eens dat Maurik een mooiere show had (al heb ik nog geen beelden gezien maar dat hoeft ook niet om het zeker te weten) maar dit was eventjes met de fiets naar locatie wat ook een unicum is en wat mij dan ook de doorslag heeft gegeven.