[Show] Rijnsburg Feestweek - 10 augustus 2024

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Rijnsburg
Datum: Zaterdag 10 augustus 2024
Tijdstip: 22:30 uur
Schietbedrijf: HF Events Fireworks
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Feestweek Rijnsburg

Beelden 2023: credits Plintje

Beelden 2022

Credits Plintje

Zoals gebruikelijk gewoon een ramshowtje. Er zit niet echt lijn in, maar wel altijd een gezellige show om te bezoeken als je enigszins uit de buurt komt. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar een schietlijstje en/of foto van het schietveld. Ik had her en der het idee dat er producten in verwerkt zaten die ik nog niet eerder gezien had en aangezien HF schoot... Of het was toch allemaal Katan spul. Hieronder in ieder geval de beelden van mijn kant.

Voor het eerst naar deze show in Rijnsburg geweest. Zoals plintje aangeeft, er zitten stukken in waar flink het gas erop gaat. Hij voldeed volledig aan de verwachting die ik van te voren had. En er zaten een aantal producten in verwerkt die ik niet eerder live had gezien. Dus ik heb er zeker van kunnen genieten, want voor zijn soort was hij (live) prima.
Ga ik er volgend jaar weer heen? Dat hangt er vanaf welke shows er die avond worden geschoten.

Ik vond de show zeer geslaagd! Veel publiek met kinderen die zichtbaar aan het genieten waren van de show. Niets geks, groots of bijzonder spectaculairs. Maar wel een hele leuke show met (verrassend) mooi vuurwerk.

Back
Bovenaan