[Show] Piershil 500 jaar Xena vuurwerk 5 juli 2025

havenmeester

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Piershil
Datum: 5 juli 2025
Tijdstip: 00:00
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Consumenten + professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Afsluiting feestweek Piershil 500 jaar
In 2025 bestaat Piershil 500 jaar (half uurtje ten zuiden van Spijkenisse) en dit wordt van 28 juni t/m 5 juli 2025 groots gevierd. Als afsluiter van de feestweek verzorgt Xena een show met oa. >50 stuks cakeboxen, singleshots, mines (salute/whistle) en ground salutes.

Update: een kruitfunding is gestart en jullie kunnen via onderstaande link doneren. Alvast hartelijk dank voor jullie bijdrage!

groet, Havenmeester (Wouter)

Laatst bewerkt:
Ik zou het heel tof vinden als we zo´n 2500,- kunnen ophalen. De show duurt ca. 10 min en qua style moet je denken aan 100 jaar Quickboys.
Ben benieuwd wie die show gaat ontwerpen/script schrijven, als je die show aanhaalt. En waar de ABA 48mm en 2" salutes vandaan gaan komen op zo'n korte termijn? Maar voor een goede show heb ik wel een donatie over.

Ben benieuwd wie die show gaat ontwerpen/script schrijven, als je die show aanhaalt. En waar de ABA 48mm en 2" salutes vandaan gaan komen op zo'n korte termijn? Maar voor een goede show heb ik wel een donatie over.
Achter deze show zit dezelfde programmeur en leverancier qua producten als 100 jaar Quick Boys en Katwijk 80 jaar bevrijding. Dus alle vertrouwen in een dikke show!

Wel beetje blijven opletten Frank 😉 maar die aba's worden wel wat lastig dacht ik. Maar het zou wel mooi zijn als het lukt natuurlijk!

Uiteraard, dat was vroeger al zo in de BH-bar ;)

Opa heeft zijn laatste 20 Florijnen gedoneerd. Gelukkig komt het vakantiegeld deze week.

Laatst bewerkt:
Bump. Loopt nog niet heel hard met kruitfunding. En als het door de donaties daadwerkelijk vergelijkbaar wordt 100 jaar Quickboys krijg je er echt een hele dikke show voor terug. Heb helaas al een verplichting in België, maar ga proberen deze show op de terugweg toch even mee te pakken.

Bump. Loopt nog niet heel hard met kruitfunding. En als het door de donaties daadwerkelijk vergelijkbaar wordt 100 jaar Quickboys krijg je er echt een hele dikke show voor terug. Heb helaas al een verplichting in België, maar ga proberen deze show op de terugweg toch even mee te pakken.
Loopt idd nog niet hard maar alle beetjes helpen!

Back
Bovenaan