[Show] Nijmeegse Vierdaagse - Waal in Vlammen - 17 juli 2022

Ik ben uiteraard ook bij deze show aanwezig geweest. Dit zou wel eens de beste show van het land kunnen zijn geworden. Maar de vraag is...voor hoe lang nog? Komend jaar wil men al milieubewust zijn en de vuurwerkshow afschaffen :sad: Heikneuters.
Deze show was de rit van anderhalf uur echt wel waard. Zeer strak geschoten, prachtige Europese kwaliteitsproducten, en extreem divers. Ik stond aan de kant van Lent, waar de echo van de groundsalutes echt bizar klonk. Ook de fluiters en zoemers waren goed ingezet. Fluiters worden echt te weinig gebruikt in ons land. Chapeau aan Dream! Een show van internationaal kaliber in ons land!

Bij deze een video van de show vanaf 3 hoeken, inclusief een drone.

We hebben geprobeerd ook dik geluid te krijgen van de show, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

https://youtu.be/3bS6l81Nn0M
Aangezien je om meningen vraagt....
Ik vind je beelden erg goed gelukt :) Heel fraai gemonteerd zo vanuit meerdere camerastandpunten! Die drone shots voegen echt wel wat toe bij zo'n grote show. Beeldkwaliteit is prima. Maar ik vind je geluid echt ondermaats. Het is sowieso erg zacht (ik moet Youtube volume op maximum zetten, maar dan nog klinkt het te zacht). Ik heb ook het idee dat je het geluid hebt gebruikt van de camera die je op dat moment als beeld gebruikt. Misschien is het beter om met één goede microfoon het geluid op te nemen, en dan de beelden daar overheen te monteren. Het geluid klinkt ook dof en zonder diepgang. De groundsalutes gingen door merg en been met gigantisch doffe dreunen en bizarre echo's. Dat hoor ik bij jouw film niet terug.

Back
Bovenaan