[Show] Nieuwkoop Torenschuddersfeest - 14 september 2024

Added to Calendar: 14-09-24

pyrofan#1

VWC Moderator
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Nieuwkoop
Datum: Zaterdag 14 september 2024
Tijdstip: 21:00 uur
Schietbedrijf: Vermoedelijk Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Voorgaande edities consumenten en professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Torenschuddersfeest.

Beelden 2023: Credits frelst68

Beelden 2021: Credits Herdervriend

Mijn beeld is dat deze show aan populariteit wint. Het was afgelopen jaar niet te doen druk. Een showtje dat voor mij qua afstand goed te doen is, dus ga zeker even kijken. Ben benieuwd wat ze er van maken dit jaar.

Vanaf de kant is het best ver weg. Maar wellicht is het geinig om met alle liefhebbers een sloepje te huren en vanaf het water te kijken. Dat verhoogt het broederschap en komt de sfeer enorm ten goede. Kerstverlichting er op en drijven maar! Kerstdorp plakken op de zijkant. Allemaal verkleed als vuurpijl.

Vanaf de site van het event:

Als je zelf geen boot hebt en je wil vanaf de kant foto's maken dan kun je bij zeilvereniging Noord Zuid aan het Molenpad op het terras gaan staan. Zij zijn die avond open. De zeilvereniging vind je voorbij RestaurantTijsterman en de parkeerplaats rechtsaf te gaan bij de Jachthaven. Achter de loods loopt met Molenpad daar vind je Noord Zuid.

Tip: Er is een wandelgebiedje naast cafe 't Woutje en 't Vliegend Paard dat toegang verschaft tot een landje aan de plas van waaruit je de voorbijvarende bootjes kunt bewonderen. Daar ergens denk ik... ik kom ook ff die kant op heb ik net besloten... dus even kijken waar het handig is om te gaan staan ;)

Voor als iemand een tip heeft horen we het wel!

Bedankt voor de tips. Zo met mijn zoon op pad. Gaan zorgen dat we er een beetje op tijd zijn. Bootjes kiekn en dan vuurwerk. Klinkt als een goed tijdverdrijf.

Net thuis, vond hem eerlijk gezegd best tegenvallen.. Veel random en de finale had ik meer van verwacht. De boel staat nu te renderen, zo op het AVP YouTube kanaal en zal hem hier wel even plaatsen dan... ;)

Net thuis, vond hem eerlijk gezegd best tegenvallen.. Veel random en de finale had ik meer van verwacht. De boel staat nu te renderen, zo op het AVP YouTube kanaal en zal hem hier wel even plaatsen dan... ;)
Ben ik dus niet de enige. Dit jaar kwam hij traag en mager over. Al is het nog altijd 100 maal dikker dan wat ik morgen in mijn eigen dorp voorgeschoteld krijg. De opening met fotoflash was leuk, net zo als de best dikke salutes. Finale vond ik op zich nog meevallen.

Hierbij nog enkele foto's van deze show

ZTSxMSJ.jpeg

k0nypeu.jpeg

JxVZGMm.jpeg

vD7HcCi.jpeg

RXviT1b.jpeg

AzjqTf8.jpeg

I6DKQn1.jpeg

NvlTowJ.jpeg

2T0nV37.jpeg

Back
Bovenaan