[Show] Midzomer Nachtmarkt Vlissingen - 7 augustus 2026

Edge

VWC lid
Provincie: Zeeland
Stad/dorp: Vlissingen
Datum: 07-08-2026
Tijdstip: 23.00 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: ? Voorgaande jaren tot 5"
Bijzonderheden: Ponton op de Westerschelde, vanaf de gehele Boulevard te zien.

Laatst bewerkt:
Deze ga ik dit jaar missen. Ben dan onderweg naar Spanje. Maar voor mij een van de leukere shows in NL. Maar DFP schiet ook a.s. donderdag een showtje in Vlissingen. Misschien dat ik die wel red.

Nou, het was even spannend omdat het ponton niet vlakbij de molen lag zoals gewoonlijk. Er was vanaf dat stuk van de dijk helemaal niets te zien op het water, maar gelukkig een medeliefhebber ontmoet die wist dat het verderop aan de boulevard moest gaan gebeuren. Eenmaal daar aangekomen kwam gelukkig het ponton aanvaren, dus uiteindelijk alles goedgekomen.

Over de show: zoals gewoonlijk magnifiek gedaan door DFP. Bij elke show die ze schieten sta ik me weer te vergapen aan de talloze shells met effecten die ik nog niet eerder heb gezien. Te veel highlights om hier op te sommen, maar met name een stuk met horsetails/waterfall shells was echt geweldig, hangtime tot op het water. Ook de grootste kalibers kwamen top uit de verf, met name 2 chrys ballen hadden echt een lompe burst. Finale lekker veel tegelijk, was genieten!

Gaat er om 6:10 een death of een black shell de lucht in?
De shell links, wel een tail maar geen effect.

Bedankt voor de beelden BlackIce!
Show ziet er prima uit.

Back
Bovenaan