Zo, na een kleine 2,5 uur foto bewerking is het dan eindelijk tijd voor een korte review van mijn kant.
Gisteren avond iets voor 8 aangekomen in Merum waar het niet heel druk leek te zijn maar de sfeer er onder de aanwezige kinderen al héél goed in zat. Nog even wezen kijken bij de opbouw van de show (waarvoor grote dank!) en daar ook nog een paar leuke platen kunnen schieten tijdens de prachtige zonsondergang van gisteren. Wat een prachtige locatie voor een show is dit zeg. Bijna omringd door water en velden.
Rond 22.00 begon de show nadat alle aanwezigen hebben afgeteld van 10 naar 0.
De show opende rustig met een mooie tail cake en bouwde langzaam op naar een onverwacht intense finale. Man wat gingen die fluiters loeihard. Ik denk dat vuurwerkevents, TP-vuurwerkshop en vuurwerkmania ontzettend veel mensen hebben blijgemaakt.
+ Op het 'festivalterrein' word een goed doel gesteund en mensen genieten oprecht van dit evenement.
+ mooie locatie
+ prima show (wel zo belangrijk)
+ Gastvrijheid van de mensen die er aan het werk waren en zorgde voor een mooie plek om foto's te maken.
- Ik kan ze niet bedenken, hooguit de pendelbussen als je via de officiële parkeerplaats zou gaan.
Natuurlijk wil ik ook nog wat plaatjes met jullie delen:
Stukje opbouw met een geweldig mooie zonsondergang.

snowstorm! wat een fotogenieke cake is dit!

Wat is een show nou zonder finale!
De rest van de foto's zet ik zoals gewoonlijk in mijn eigen topic:
Klik hier voor meer foto's