Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond jouw film is bekijken. Misschien dat mijn mening veranderd. Maar ik stond bij plintje en vond de show toch behoorlijk leeg ogen. Probeer de focus te leggen op wat er wel was te zien, de color changing mines en een aantal tails waren wonderschoon/indrukwekkend.En de video:
Er zat veel PSE van Ricasa in, je hebt gelijk dat dit erg slap was. De 48 bombettes zouden normaliter ruim boven de cakes moeten gaan een harder knallen en veel groter moeten zijn.Wat een slappe hap, dit is de zwakste show die ik in tijden heb gezien. Geen goede finale en salutes of PSE gezien. Heel erg teleurgesteld, vond vorig jaar op video veel beter overkomen. Maar misschien ben ik gewoon teveel verwend geweest met de shows tijdens Fallas.
Elke vuurwerkshow waarvan mijn vrouw zegt: “dit is mooi vuurwerk hier houdt ìk van” is een geslaagde show in mijn optiek.Mooie foto's en films
De show is gegaan zoals bedoeld echter budgetten inflateren helaas niet zo hard mee en zoals aangegeven was Ricasa zwaar onder het niveau.