[Show] Koningsdag Katwijk aan Zee Vuurwerkbunker.nl ism Pyro Freaks Katwijk-27-4-2024

Het is alweer bijna een week geleden, maar deze ontzettend dikke show verdient nog wel even een reactie. We zijn er ondertussen wel aan gewend maar wat heeft Tobias weer een heerlijk spektakel neergezet met Pyro Freaks Katwijk samen. De show zat goed in elkaar en het bouwende ritme in de finale vond ik echt een kippenvel momentje. Beelden doen altijd te kort aan een live beleving, maar hieronder toch een impressie van hoe het was.

Het was echt een geweldige show. Kennelijk stond ik naast je te genieten. Leuk om te zien dat jouw hele familie mee kwam naar de show. En mijn excuses dat ik uit enthousiasme er door heen aan het praten was om tegen mijn collega te zeggen wat er afgestoken werd.

Fantastische beelden zo met die drones! Echt een geweldige show meegemaakt! Alleen stond ik bij het friethuisje, dus min of meer de zijkant! Maar dat mocht de pret niet drukken! Een beukende 10 minuten meegemaakt! Mijn complimenten! Zo hoort koningsdag vuurwerk te zijn!

Deze vuurwerkshow staat in de top 6 beste Nederlandse vuurwerkshows van 2024!
De Vuurwerkcrew leden hebben gestemd en deze show is als een van de mooiste, beste en/of meest indrukwekkende show van 2024 bestempeld.

Vond jij deze het mooist van de 6? Stem dan door mij een PM te sturen. Stemmen is lief en zo gedaan!
Lees hier welke andere shows genoemd zijn.

Back
Bovenaan