[Show] Kijkduin 07-09-2019

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Kijkduin
Provincie: Zuid-Holland
Locatie: Op het strand ter hoogte van Strandtent 14 en de Reddingsbrigade
Datum: Zaterdag 7 september 2019
Tijdstip: 21:00 uur
Schietbedrijf: De Rijswijkse Vuurwerkhal
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk t/m 30mm
Bijzonderheden: Ter afsluiting van de Fusion Beach Challenge

Het gaat hierbij om een vuurwerkshow ter afsluiting van de Fusion Beach Challenge. De show wordt volledig gesponsord en geschoten (gefakkeld) door de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Achter de schermen zijn de voorbereidingen al begonnen en het vuurwerk staat al apart in een bunker.
Uiteraard komen er weer de nodige toppers voorbij van verschillende importeurs en ook de Ultimate Screamer van het eigen Orange Label mag natuurlijk niet ontbreken om in de finale even flink het gas erop te gooien.

Laatst bewerkt:
Hierbij wat sfeerfoto's gemaakt in de bunker, waarop een groot deel van het vuurwerk te zien is. Met toppers van Wolff, China Red, Evo en Orange Label:

20190813_181653.jpg

20190813_181728.jpg

20190813_181706.jpg

Laatst bewerkt:
Zojuist in Kijkduin aangekomen en de omgevingsdienst heeft aangegeven dat de show in Kijkduin vanavond helaas niet door kan gaan vanwege de harde wind.

Spijtig :sad: Ik zat de buienradar al in de gaten te houden, en constateerde dat rond 21 uur nog altijd regen boven Kijkduin verwacht wordt. Ik voelde de bui dus al hangen. Ook op Facebook is nu de melding gezet dat het vuurwerk is afgelast.

Dan maar om 23 uur naar Aalsmeer toe :D Eerst wilde ik beide shows meepakken, maar nu wordt het dan alleen Aalsmeer.

Het plan tot op heden is om de producten te verwerken in de finale van de vuurwerkdemo in december.
Hoorde ik toen ik op de koffie was.

Jordi, gaat de show op een ander tijdstip plaats vinden?

Nee deze show gaat niet op een ander moment plaats vinden, gezien het een afsluiting was van een beach sportevent,zoals bram95 al zij we zullen de producten die voor deze show bestemd was waarschijnlijk in onze demo finale schieten

Back
Bovenaan