[Show] Kermis Tilburg - 28 juli 2024

Voor iedereen die zich verheugde op een spectaculaire show is dit natuurlijk erg balen.
Hopelijk krabt de organisatie zich ook achter de oren en ziet het als een grote mislukking.

Alle tegenstanders van vuurwerk zagen de eerste 9 minuten als spektakel en de laatste 50 seconden als overbodig.
De rest van Nederland vindt het tegenovergestelde.

Laat deze show een voorbeeld zijn voor alle gemeenten die een dergelijke show willen organiseren.

Voor iedereen die zich verheugde op een spectaculaire show is dit natuurlijk erg balen.
Hopelijk krabt de organisatie zich ook achter de oren en ziet het als een grote mislukking.

Alle tegenstanders van vuurwerk zagen de eerste 9 minuten als spektakel en de laatste 50 seconden als overbodig.
De rest van Nederland vindt het tegenovergestelde.

Laat deze show een voorbeeld zijn voor alle gemeenten die een dergelijke show willen organiseren.
Gezien de reacties van het publiek is mijn verwachting dat ze het volgend jaar, als het op deze manier moet, beter achterwege kunnen laten. Gezien het feit dat ze eerder al aan hebben gekondigd dat er met o&n geen vuurwerkshow meer zal zijn en die dus ook vervangen zal worden door zo'n slap aftreksel ligt het in lijn der verwachting dat er volgend jaar bij de kermis ook helemaal geen vuurwerk meer aan te pas zal komen.

De vermoeidheid van mijn dochter (en het gerucht dat er veel minder vuurwerk zou worden ingezet) heeft mij behoed voor deze teleurstelling. Zou toch serieus not amused zijn als dit na een rit van 130 km wordt voorgeschoteld.
Met deze oplossing heb je alleen maar verliezers. Hoop (tegen beter weten in) dat uit de evaluatie blijkt dat het grote publiek dit ruk vond. Maar ben bang dat deze show van de lijst, met showtjes die de moeite zijn, af kan.

Back
Bovenaan