Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb weer lekker staan genieten gisteravond!
3x een showtje in Katwijk gezien nu en 3x was het echt dik voor elkaar!
Ook weer lekker met de camera staan spelen
Ook dit jaar mocht ik weer helpen bij het bouwen van de show in Katwijk. Vorig jaar was het enorm geslaagd en hierdoor keek ik al enkele weken van tevoren uit naar Koningsdag 2023. Al ruim op tijd kwamen we aan in Katwijk en na een bakkie in Grill-bar Ruig, was het tijd om naar het schietveld te gaan om de handen uit de mouwen te steken. Het duurde niet lang voordat het vuurwerk op het strand aanwezig was en al snel bleek dat er weer enkel top kwaliteit materiaal was geselecteerd voor deze show. Uiteraard konden de ABA 38mm salutes en Bodenblitzen niet ontbreken, maar ook de Kometenbomben en enkele producten uit Spanje waren van de partij.
Hierbij nog een aantal foto's die ik heb gemaakt op het schietveld:
Wederom complimenten voor Evento Fireworks. Show design was weer geweldig! Een heerlijke opening, super strak single shot stuk en duidelijk uitgewerkte thema's met een geweldige timing. De creativiteit heeft men duidelijk weer de vrije loop gelaten. Het oranje/rood/wit/blauw thema sprak mij erg aan evenals het thema in het midden met de verschillende report mines, devil scream en ABA salutes. Dit had zelfs een Spaans/Italiaans tintje, genieten!
Ik ben weer een geweldige ervaring rijker en wat blijft het toch mooi om op zo'n manier met de hobby bezig te zijn, want het mooiste werk is vuurwerk. Als laatste wil ik Evento Fireworks, Pyro Freaks Katwijk, Xena Vuurwerk en Grill-Bar Ruig nogmaals bedanken voor weer een spetterende show en een zeer geslaagde dag!