[Show] Katwijk aan Zee 27 april 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk aan Zee
Datum: Woensdag 27 april 2022
Tijdstip: 22:30 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: In opdracht van de Oranjevereniging Katwijk aan Zee verzorgen Pyro Freaks Katwijk en Vuurwerbunker.nl samen de show op Koningsdag 2022.

Aansluitend aan de Oranje Taptoe en ter afsluiting van deze feestelijke dag, kunnen we weer getuige zijn van een fantastisch vuurwerk.

En het vuurwerk wordt een lokale aangelegenheid. De wellicht bij vele al bekende “PYROFREAKS” zullen u verrassen met een grandioos
vuurwerk. Dat alles flitsend en in hoog tempo gaat, is al bijna een vanzelfsprekendheid bij de heren en staat garant voor een grandioze
afsluiting van deze Koningsdag.

Het wordt om 23:00 afgestoken op de bekende locatie in de zeereep ter hoogte van de “Oude kerk”.

Bron: https://www.ovkatwijkaanzee.nl/programma/

Laatst bewerkt:
Hoop dat mijn verwachtingen niet te hoog gespannen zijn. Maar de combinate Pyrofreaks en Vuurwerkbunker moet vast een hele vette show worden. Ik kijk er naar uit.

Interessant, deze maar in de agenda zetten. Dan is dit de volgende show waar ik dan even kan kruitsnuiven.

Ik ben er vanavond ook bij :)

De show wordt nu trouwens vanaf het strand geschoten. Update van Facebook:

Update vuurwerkshow Koningsdag! ����
Vanwege de droogte in duin waardoor er brandgevaar dreigt tijdens de vuurwerkshow gaan wij vanaf het strand schieten.
Het mooie is wel hiervan dat jullie rondom kunnen staan achter het rood witte afzetlint dus er ook veel dichter op staat.
Wij zijn druk bezig met de opbouw en het beloofd een mooie vuurwerkshow te worden!!
Tot vanavond 22:30 uur op het strand tussen strandpaviljoens Zomers en het Strand tegenover de witte kerk.

Er staan op de foto's mooie producten klaar :)
https://www.facebook.com/dutchpyromaniacs/posts/1387807508357652

Dat was een hele fijne show! :blink: Ik had best wat moois verwacht natuurlijk, gezien de opbouwfoto's en de skills van Pyrofreaks Katwijk. Maar toch overtrof deze show mijn verawachtingen! Het was een heel strak geschoten show waar je echt lekker dichtbij kon staan. Heerlijke producten werden ingezet, en er was een Spaanse gelaagdheid in de show die je uit een castillo kent. Echt een Spaans tintje zat eraan. De Funke Kometenbomben en ABA salutes pikte je overal tussenuit. Echt een toevoeging! De digitale knallers aan het einde wisten het publiek flink te overrompelen :devil:

Prima show vlotempo
Zou bij ons ook mooi zijn als zo'n show geschoten kon worden met de Kermis (dag voor opening)

Laatst bewerkt:
Foto's van mij: RFGfireworks

1.
22-04-27-Katwijk-beste-3.jpg

2.
22-04-27-Katwijk-beste-3.jpg

3.
22-04-27-Katwijk-beste-4.jpg

4.
22-04-27-Katwijk-beste-10.jpg

5.
22-04-27-Katwijk-beste-11.jpg

Hierbij ook mijn beelden:

Ik heb mee mogen helpen tijdens het opbouwen van deze show. Hierover heb ik een sfeerverslag geschreven dat een uniek kijkje achter de schermen geeft van opbouw tot show. Daarnaast zijn er in het verslag ook meerdere foto's van het schietveld verwerkt.

Wil jij het sfeerverslag lezen?! Klik dan hier!

Hieronder mijn film van het eerste officiële optreden van Evento Fireworks! Onder de vlag van Evento zal ik het programmeren van vuurwerkshows voortzetten. De show in Katwijk in samenwerking met PyroFreakKatwijk is hier een mooi voorbeeld van. Het was weer als vanouds een lekkere dag bouwen op het strand, al was het zand best zwaar werken. De show bestaat wat betref het consumenten vuurwerk uit onze lijnen Space Power, Argento, de Anniversary Box aangevuld met F2 producten uit de Redwire collectie. De show is verder aangevuld met Funke Kometenbomben, ABA salutes en Evo Showtails.

@Jordi: bedankt voor het verslag, heel leuk om te lezen!

Erg lekkere video Tobias. Natuurlijk ook Gefeliciteerd met Evento Fireworks! Heel tof! Een (nieuwe) speler die de markt eens lekker op z'n kop mag gaan zetten met uitdagende shows, die kunnen we goed gebruiken!

Rest ook bedankt voor het delen van al het beeldmateriaal. Ziet er uit als een gelikte show. Tof!

Het was een top dag, de gezelligheid tijdens het opbouwen met alleen maar liefhebbers is sowieso geweldig wat afgesloten werd met een heerlijke show! De spierpijn in mijn benen van het slenteren door het zand heb ik de dagen erna voor lief genomen! :D

Gertjan
IMG-20220427-WA0011.jpg

IMG-20220427-WA0014.jpg

Back
Bovenaan