[Show] Katwijk a/d Rijn 30 augustus 2025

Pietje PYRO

VWC lid
Provincie: Zuid Holland
Stad/dorp: Katwijk aan de Rijn
Datum: 30 augustus 2025
Tijdstip: 22:30 uur
Schietbedrijf: Wagenvoort
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: show duurt 30 minuten.

Eerdere edities bleken een shot in de roos al was de editie van 2024 relatief slordig geschoten door Wagenvoort.
Deze show staat garant voor 30 minuten veel vuurwerk met hele toffe producten als De Zilk een voorproefje was.

Eerdere edities:

Voorgaande jaren was het ook altijd 23.00. Dus grote kans dat als dat in de gids staat die tijd klopt.

Beste plaats om te kijken is langs het Laage Mallegatpad.

vond het echt een goeie finale met die salute waaiers. Ik vraag mij wel af of het einde gepland was. Met de tekst ‘tot volgend jaar’ en daarna de finale

Ze doen dit inderdaad ieder jaar bij deze show. Kan hem zelf ook wel waarderen. Hieronder nog de beelden van deze show. Zoals gezegd voor een handgefakkelde show was hij weer aardig strak. Zaten wat leuke thema's en combinaties in. Ik ben wel benieuwd of iemand weet welke cakes er op 8 minuten na de Tailgate Fan's geschoten worden. Vond dat een hele toffe combi zo'n witte blinker boeket met die Falling Leaves.

Ze doen dit inderdaad ieder jaar bij deze show. Kan hem zelf ook wel waarderen. Hieronder nog de beelden van deze show. Zoals gezegd voor een handgefakkelde show was hij weer aardig strak. Zaten wat leuke thema's en combinaties in. Ik ben wel benieuwd of iemand weet welke cakes er op 8 minuten na de Tailgate Fan's geschoten worden. Vond dat een hele toffe combi zo'n witte blinker boeket met die Falling Leaves.

Bedankt voor het delen van de beelden. Ik ben niet bij deze show aanwezig geweest, maar ik vermoed dat de Noisekick van Vuurwerktotaal werd geschoten na de Glitter Wall van Broekhoff (na 8 minuten).

Back
Bovenaan