Show je tattoo

Ik heb sinds +- 3 maandjes ook een tattoo :D

tatto.jpg

Ik heb het virus helemaal te pakken, ik heb ondertussen alweer een afspraak om me onderarm vol te zetten:cool:

Goede smaak;)
Binnen kort gaat me onder arm dicht.(in maart)
De linker arm wordt volledig in de zelfde style gezet.
Ik hou er van.

Haha gaaf, ik heb ook me volgende afspraak in maart. Ik kan niet wachten:p Weet nog niet precies wat ik wil ik heb wel een aantal plaatjes wat ik gaaf vind en ik ga dan in overleg met de tattoo artist welk plaatje het mooist past bij de al bestaande tattoo. Ik heb eigelijk helemaal geen achterliggende gedachten achter mijn tattoo's:bonk:

Zit al tijden over een tattoo te denk.
Alleen vind het juiste woord niet.

Het idee van mij is een Kruis met de tekst erbij:

Pray for the ..., Who left me.

Op de puntjes moet eigelijk het engelse woord voor "dierbare" staan.
Nu kwam ik op friends. Alleen ben ik hier nog niet zeker van.

Wie weet het perfecte woord wat daar hoort te staan en waar ik dus niet op kom in me gedachten.

Zit al tijden over een tattoo te denk.
Alleen vind het juiste woord niet.

Het idee van mij is een Kruis met de tekst erbij:

Pray for the ..., Who left me.

Op de puntjes moet eigelijk het engelse woord voor "dierbare" staan.
Nu kwam ik op friends. Alleen ben ik hier nog niet zeker van.

Wie weet het perfecte woord wat daar hoort te staan en waar ik dus niet op kom in me gedachten.

loved one .

Sjonge wat een foeilelijke dingen komen er hier langs...

Niets aanvallends tegen ook maar iemand hier, ben zelf helemáál niet van de tattoo's dus vandaar. Af en toe zie ik wel iets vets, maar om te denken dat die troep er voor altijd blijft, en dan vaak ook van die dingen waarbij ik denk... Ja niet echt positief in ieder geval.

Maar, iedereen vindt andere dingen leuk of is tegen dingen. Ik kan het ook wel waarderen, plakplaatjes met een betekenis bijvoorbeeld.

Die 3D tattoo's zijn trouwens wel vet! Zoals hierboven ergens al laten zien
Tattoo.jpg

Als je niks zinnigs te zeggen hebt post dan gewoon niet.
Is het misschien in je opgekomen dat die "troep" voor sommige een hobby en levenswijze is net zoals het vuurwerk voor jou is?

Ik zit zelf eraan te denken om zoiets te nemen.
Moet alleen dan eerst nog een toupetje laten oplijmen of van die Joling implantaten laten zetten

belly cat.jpg

die is wel beetje vatsig;-)daar zou ik zelf niet mee gaan lopen.
Zie je mooie meid op het strand, trek je je shirt uit, lopend ze allemaal gillend weg;-)
greettzz

Back
Bovenaan